4

مشخص شدن زمان معارفه امباپه در رئال مادرید

  • کد خبر : 392132
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۶:۵۱

افق نیوز؛ به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رئال مادرید بعدازظهر امروز (چهارشنبه) به طور رسمی اعلام کرد مراسم معرفی کیلیان امباپه روز سه‌شنبه ۱۶ جولای (۲۶ تیر) ساعت ۱۲:۰۰ به وقت محلی (۱۳:۳۰ به وقت تهران) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو انجام خواهد شد. امباپه که پیش از این پیوستنش به رئال مادرید با امضای قراردادی […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رئال مادرید بعدازظهر امروز (چهارشنبه) به طور رسمی اعلام کرد مراسم معرفی کیلیان امباپه روز سه‌شنبه ۱۶ جولای (۲۶ تیر) ساعت ۱۲:۰۰ به وقت محلی (۱۳:۳۰ به وقت تهران) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو انجام خواهد شد. امباپه که پیش از این پیوستنش به رئال مادرید با امضای قراردادی پنج ساله رسمی شده بود، پس از مراسم معارفه‌اش، به همراه فلورنتیو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید در کنفرانس خبری حضور پیدا خواهد کرد تا پاسخگوی پرسش خبرنگاران باشد.

این ستاره فرانسوی که پیش از این در تابستان‌‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ به ترتیب پیشنهادهای رئال مادرید به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو و ۱۲۰ میلیون یورو را رد کرده بود، گفته می‌شود در این تیم دستمزد ۱۵ میلیون یورویی در سال دریافت خواهد کرد و ۸۰ درصد از درآمد حاصل از حق تصویرش هم به وی تعلق خواهد گرفت.

امباپه که در هفت سال اخیر در ۳۰۸ بازی برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفت و در کنار به ثمر رساندن ۲۵۶ گل، ۱۰۸ پاس گل هم ساخت، بهترین گلزن تاریخ این باشگاه فرانسوی به شمار می‌رود و به حالا به‌عنوان بازیکن آزاد به جمع شاگردان کارلو آنچلوتی خواهد پیوست.

کیلیان ۲۵ ساله در این مدت به پاری‌سن‌ژرمن برای کسب ۱۵ قهرمانی در رقابت‌های مختلف کمک کرد، از جمله ۶ قهرمانی در لوشامپیونه فرانسه و چهار قهرمانی در جام حذفی فرانسه. او همچنین در فصل ۲۰-۲۰۱۹ با PSG تا فینال لیگ قهرمانان پیشروی کرد.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=392132

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]