2

عکس عجیب از پای متورم مسی/ زمان بازگشت جادوگر در هاله‌ای از ابهام!+ فیلم

  • کد خبر : 392194
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷

به گزارش ظهر دوشنبه ایرنا، تیم فوتبال آرژانتین با پیروزی یک بر صفر در فینال کوپا آمریکا برابر کلمبیا، یک‌بار دیگر عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد. مهم‌ترین اتفاق این دیدار تا قبل از گل برتری آرژانتین به دقیقه ۶۶ باز می‌گردد؛ زمانی که لیونل مسی، کاپیتان آلبی‌سلسته با مصدمیت مواجه و […]

به گزارش ظهر دوشنبه ایرنا، تیم فوتبال آرژانتین با پیروزی یک بر صفر در فینال کوپا آمریکا برابر کلمبیا، یک‌بار دیگر عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد. مهم‌ترین اتفاق این دیدار تا قبل از گل برتری آرژانتین به دقیقه ۶۶ باز می‌گردد؛ زمانی که لیونل مسی، کاپیتان آلبی‌سلسته با مصدمیت مواجه و مجبور شد با چشمانی اشکبار زمین بازی را ترک کند!

تصاویر و ویدئوهای منتشر شده از اشک‌های مسی به‌دلیل ناراحتی بابت از دست دادن فینال و احتمالا شدت مصدومیت و علاقه وی برای بازگشت به میادین فوتبال حکایت دارد.

عکس عجیب از پای متورم مسی/ زمان بازگشت جادوگر در هاله‌ای از ابهام!+ فیلم

در آخرین تصویر منتشر شده از وضعیت مصدومیت فوق‌ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین زمان بازگشت وی در هاله‌ای از ابهام قرار داد و قرار است تیم پزشکی تیم ملی فوتبال آرژانتین بعد از بررسی شدت و میزان مصدومیت او در این خصوص اظهار نظر کند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=392194

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]