2

حجازی: پولی از باشگاه استقلال دریافت نکردم

  • کد خبر : 392451
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۵:۳۶

به گزارش ایرنا، آتیلا حجازی پس از حضور در باشگاه استقلال و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:‌ در باشگاه حضور یافته و با مدیران نشستی برگزار کردم. مشکلی بابت سرپرست شدن من وجود ندارد. اینکه برخی اسامی در فضای مجازی منتشر شده که نامزد حضور به‌عنوان سرپرست تیم هستند را من اطلاعی ندارم. با جواد […]

به گزارش ایرنا، آتیلا حجازی پس از حضور در باشگاه استقلال و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:‌ در باشگاه حضور یافته و با مدیران نشستی برگزار کردم. مشکلی بابت سرپرست شدن من وجود ندارد. اینکه برخی اسامی در فضای مجازی منتشر شده که نامزد حضور به‌عنوان سرپرست تیم هستند را من اطلاعی ندارم. با جواد نکونام و مدیران باشگاه صحبت کردم و همه از بودن من راضی هستند و از هفته آینده در خدمت استقلال خواهم بود.

وی در مورد اینکه آیا در فصل گذشته پاداش دریافت کرده‌اید؟ گفت:‌ متاسفانه یکی از رسانه‌های داخلی این خبر را منتشر کرد بود که آتیلا حجازی از استقلال پول دریافت کرده، اما من یک ریال هم از باشگاه نگرفته‌ام.

حجازی ادامه داد: در فصل نقل‌وانتقالات بد عمل نکردیم ولی هنوز نیاز به جذب بازیکن داریم، چون در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ نخبگان آسیا حضور داشته و باید عملکرد خوبی داشته باشیم.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=392451

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]