1

پلمپ یک مرکز خرید و فروش غیرمجاز رمزارز

  • کد خبر : 392471
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۵۷

به گزارش تابناک به نقل از میهن بلاکپین، هفته گذشته پلیس امنیت اقتصادی، مرکز خرید و فروش غیرقانونی ارز دیجیتالی واقع در مجتمع تجارت جهانی فردوسی تهران را با نام خانه رمزارز ایران، پلمب کرد.  این مرکز به دلیل رعایت نکردن الزامات قانونی و نداشتن سیستمی برای احراز هویت و حسابداری استاندارد، توسط پلیس امنیت […]

به گزارش تابناک به نقل از میهن بلاکپین، هفته گذشته پلیس امنیت اقتصادی، مرکز خرید و فروش غیرقانونی ارز دیجیتالی واقع در مجتمع تجارت جهانی فردوسی تهران را با نام خانه رمزارز ایران، پلمب کرد.  این مرکز به دلیل رعایت نکردن الزامات قانونی و نداشتن سیستمی برای احراز هویت و حسابداری استاندارد، توسط پلیس امنیت اقتصادی و پلیس فتا تعطیل شد.

کمیته خودتنظیم‌گری انجمن بلاکچین ایران هشدار داد که فعالیت‌های اینچنینی می‌تواند به سرمایه‌گذاران و اعتماد عمومی آسیب برساند. اکنون، کسب و کار‌های رمزارز باید تحت چارچوب‌های قانونی و طرح‌های خودتنظیم‌گری فعالیت کنند.

فعالیت‌های این مرکز باعث ایجاد نگرانی‌های جدی در خصوص امنیت سرمایه‌گذاران و اعتماد عمومی شده بود و کمیته خودتنظیم‌گری انجمن بلاکچین ایران در رابطه با مراکزی از این دست، هشدار داد که چنین فعالیت‌هایی ممکن است به خسارت‌های مالی و آسیب به صنعت کریپتو منجر شود. بر اساس بیانیه انجمن:

تمام کسب‌وکار‌های فعال در حوزه رمزارز‌ها باید تحت نظارت‌های قانونی و چارچوب‌های خودتنظیم‌گری فعالیت کنند تا دیگر شاهد روی دادن مشکلاتی مشابه نباشیم.

در پی پلمب خانه رمزارز ایران، مقامات مسئول تاکید کردند که تمامی مراکز و شرکت‌های فعال در زمینه رمزارز‌ها باید مجوز‌های قانونی داشته باشند و از استاندارد‌های امنیتی پیروی کنند. علاوه بر این، به سرمایه‌گذاران توصیه می‌شود که پیش از ورود به این حوزه، از معتبر بودن شرکت‌ها و مراکز ارائه‌دهنده خدمات اطمینان حاصل کنند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=392471

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]