1

بازدید رییس هلال‌احمر از نحوه خدمات‌رسانی به عزاداران‌حسینی

  • کد خبر : 392499
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر و هیأت همراه، امروز به منظور بازدید از پست‌های امداد و درمان و حضور در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام وارد شهر مقدس قم شد. کولیوند ابتدا در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها حضور و ضمن […]

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر و هیأت همراه، امروز به منظور بازدید از پست‌های امداد و درمان و حضور در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام وارد شهر مقدس قم شد.

کولیوند ابتدا در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها حضور و ضمن زیارت، از پست‌های امداد و درمان مستقر در حرم بازدید و از خدمات شایسته هلال احمر قم به عزاداران حسینی تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه در بیت مقام معظم رهبری حضور یافت و از نزدیک، در جریان روند ارائه خدمات امدادی و درمانی هلال‌احمر قم به عزاداران اباعبدالله الحسین علیه السلام قرار گرفت.

کولیوند همچنین در ادامه بازدیدهای خود، از پوشش امدادی عزاداران عاشورای حسینی از هیأتی بازدید کرد و با حضور در جمع عزاداران حسینی به سوگواری پرداخت.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=392499

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]