1

عربستان سعودی جنایات اخیر ارتش اشغالگر را محکوم کرد

  • کد خبر : 392517
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه عربستان سعودی در بیانیه‌ای حملات روزهای اخیر اشغالگران به مدرسه «الرازی» در اردوگاه النصیرات و منطقه «العطار» در خان‌یونس را محکوم کرد و آن را در ادامه نسل‌کشی رژیم اسرائیل علیه مردم غزه دانست. در این بیانیه آمده است: «خواستار توقف فوری جنگ و تضمین حمایت از جان […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه عربستان سعودی در بیانیه‌ای حملات روزهای اخیر اشغالگران به مدرسه «الرازی» در اردوگاه النصیرات و منطقه «العطار» در خان‌یونس را محکوم کرد و آن را در ادامه نسل‌کشی رژیم اسرائیل علیه مردم غزه دانست.

در این بیانیه آمده است: «خواستار توقف فوری جنگ و تضمین حمایت از جان غیرنظامیان و تأسیسات امدادرسانی و امدادگران هستیم و مسئولیت کامل نقض تمامی قوانین بین‌المللی را متوجه نظامیان اشغالگر اسرائیل می‌دانیم».

وزارت خارجه عربستان سعودی در ادامه بر لزوم نقش‌آفرینی جدی نهادهای بین‌المللی برای پاسخگو کردن رژیم اسرائیل و پایان دادن به نقض مداوم قوانین بین‌المللی تأکید کرد و هشدار داد که اگر جامعه جهانی موفق به این کار نشود، نه تنها بیانگر ناتوانی و ضعف نهادهای جامعه بین‌المللی است، بلکه پیامدهایی فراتر از این بحران را در پی خواهد داشت.

ارتش رژیم اسرائیل روز سه شنبه دست به سه جنایت در اردوگاه النصیرات و خان یونس زد  که دستکم ۴۴ شهید و صدها زخمی در پی داشت.

 

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=392517

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]