0

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان: شاکله اصلی تیم را حفظ می‌کنیم

  • کد خبر : 392543
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹

به گزارش ایرنا کیوان بابادی روز چهارشنبه در خصوص شرایط تیم استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: سرمربی خارجی تیم امروز وارد ایران می‌شود و پس از انجام مراحل پزشکی، روز جمعه به اردوی تیم اضافه خواهد شد. وی با بیان اینکه اردوی تیم استقلال خوزستان رسما از روز ۲۸ تیرماه در شهرکرد آغاز […]

به گزارش ایرنا کیوان بابادی روز چهارشنبه در خصوص شرایط تیم استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: سرمربی خارجی تیم امروز وارد ایران می‌شود و پس از انجام مراحل پزشکی، روز جمعه به اردوی تیم اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه اردوی تیم استقلال خوزستان رسما از روز ۲۸ تیرماه در شهرکرد آغاز خواهد شد افزود: همچنین تمرینات تیم از روز ۳۰ تیرماه زیر نظر “میودراگ بوژوویچ” سرمربی تیم برگزار می‌شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: با توجه به اینکه جذب بازیکن باید زیر نظر سرمربی انجام شود، فعلا دست نگه داشتیم و در صورت صلاحدید کادر فنی بازیکنانی به تیم اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ۲ دستیار خارجی در کادر فنی استقلال خوزستان بیان کرد: همچنین امیر خلیفه‌اصل و حسین کعبی به عنوان ۲ مربی بومی روی نیمکت حضور دارند.امیدوارم بتوانیم با یک مجموعه خوب و توانمند، در پایان لیگ بیست و چهارم جایگاه خوبی برای استقلال خوزستان رقم بزنیم.

استقلال خوزستان به دنبال جذب بازیکنان جدید

بابادی گفت: پنج یا ۶ بازیکن در پست‌های مورد نیاز به تیم استقلال خوزستان اضافه می‌شوند تا نقاط ضعف تیم برطرف شود.

وی مشخص نبودن شروع دقیق مسابقات لیگ را یک ضعف برای فوتبال کشور دانست و افزود: سازمان لیگ برنامه اولیه آغاز مسابقات را ۲۵ مرداد اعلام کرده که امیدواریم رقابت ها برابر با برنامه اعلامی در این زمان برگزار شود.

بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران آشفته‌ است

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در خصوص شرایط نقل و انتقالات لیگ گفت: اکنون بازار آشفته‌ای در نقل و انتقالات فوتبال ایران وجود دارد که باید جلوی آن گرفته شود. نمی‌دانم به چه علت دستمزد فوتبالیست‌های ایرانی یکدفعه سر به آسمان می‌کشد.

بابادی با تاکید بر اینکه هزینه بازیکنان خارجی به مراتب کمتر از فوتبالیست های داخلی افزود: شرایط نقل و انتقالات لیگ تحت تاثیر اختلاف دستمزدهایی است که از سوی بازیکنان مطرح می شود.

وی افزود: متاسفانه اکنون شاهد فعالیت مدیران برنامه‌ای هستیم که در این زمینه پروانه فعالیتی ندارند لذا انتظار داریم دستگاه‌های نظارتی در این خصوص ورود کنند.

بابادی در پایان گفت: منتظر هستیم تا حباب قیمت بازیکنان شکسته شود و سپس یارگیری کنیم.

تیم استقلال خوزستان فصل گذشته با کسب ۲۸ امتیاز در مکان چهاردهم رده‌بندی جای گرفت.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=392543

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]