1

دفاتر اسناد ۹۱ میلیارد تومان مالیات داده‌اند + جدول استان‌ها

  • کد خبر : 392598
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱:۳۹

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دفاتر اسناد رسمی در سال گذشته مالیاتی گذشته (منتهی به تیرماه ۱۴۰۲) که در قالب مبلغ مالیات ابرازی ۱۴۰۱ قابل بررسی است، بیش از ۹۱ میلیارد تومان مالیات پرداخت کرده‌اند که نشان از رونق درآمد دفاتر اسناد رسمی دارد. بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی کشور به سامانه انشار […]

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دفاتر اسناد رسمی در سال گذشته مالیاتی گذشته (منتهی به تیرماه ۱۴۰۲) که در قالب مبلغ مالیات ابرازی ۱۴۰۱ قابل بررسی است، بیش از ۹۱ میلیارد تومان مالیات پرداخت کرده‌اند که نشان از رونق درآمد دفاتر اسناد رسمی دارد.

بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی کشور به سامانه انشار و دسترسی ازاد به اطلاعات، دفاتر اسناد رسمی در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۹۱۰ میلیارد و ۳۵ میلیون و ۱۴۶ هزار و ۷۴۸ ریال (معادل بیش از ۹۱ میلیارد تومان) مالیات پرداخت کرده‌اند.

بیشترین مالیات پرداختی برای سران دفاتر اسناد رسمی استان تهران و و کمترین مالیات هم برای دفاتر اسناد رسمی استان زنجان است.

هر چند آمار رسمی و دقیقی از تعداد دفاتر اسناد رسمی فعال در کشور منتشر نشده و‌ آمارهای اعلامی از سوی متولیان امر متناقض هستند، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد؛ در سال مالی ۱۴۰۱ کمی‌ بیش از ۸۵۰۰ دفتر اسناد رسمی در کشور فعال بودند.

مالیات , کانون سردفتران و دفتریاران ,

مالیات , کانون سردفتران و دفتریاران ,

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=392598

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]