2

پوتین انتخاب مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب را تبریک گفت

  • کد خبر : 392604
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱:۴۳

به گزارش روز شنبه ایرنا از کرملین، پوتین در این پیام خطاب به پزشکیان نوشت:‌ تبریک صمیمانه من را به مناسبت انتخاب خود به عنوان رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران پذیرا باشید.در ادامه این پیام آمده است: روابط روسیه و ایران دوستانه و حسن همجواری است. مسکو و تهران به طور موثر تلاش ها را […]

به گزارش روز شنبه ایرنا از کرملین، پوتین در این پیام خطاب به پزشکیان نوشت:‌ تبریک صمیمانه من را به مناسبت انتخاب خود به عنوان رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران پذیرا باشید.
در ادامه این پیام آمده است: روابط روسیه و ایران دوستانه و حسن همجواری است. مسکو و تهران به طور موثر تلاش ها را برای رسیدگی به مسائل جاری در دستور کار بین المللی هماهنگ می کنند.
رئیس جمهوری روسیه در این پیام نسبت به گسترش بیشتر همکاری‌های سازنده دوجانبه در همه زمینه‌ها به نفع ملت‌های دوست و تقویت امنیت و ثبات منطقه‌ای در دوران ریاست‌جمهوری پزشکیان ابراز امیدواری کرد.
پوتین در بخش پایانی پیام خود برای پزشکیان، آرزوی موفقیت، سلامتی و بهروزی داشته است.

به گزارش ایرنا، با پایان فرآیند اخذ رأی مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شامگاه جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ و پس از شمارش و تجمیع کل آرا، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور صبح شنبه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد حاضر شد و گزارش پایانی از نتایج شمارش آرا را ارائه کرد.
بنا بر این گزارش، از تعداد کل آرا ماخوذه شمارش و تجمیع شده ۳۰۵۳۰۱۵۷ رأی، آرای آقای مسعود پزشکیان ۱۶۳۸۴۴۰۳ رأی و آرای آقای سعید جلیلی ۱۳۵۳۸۱۷۹ رأی و میزان مشارکت ۴۹.۸ درصد اعلام شد.
بر همین اساس، مسعود پزشکیان به عنوان منتخب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، معرفی شد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=392604

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]