2

فتح الله زاده :دیگر برای پرسپولیس کری نمی‌خوانم

  • کد خبر : 39264
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۰

اکنون می‌بینم که از دو تیم استقلال و پرسپولیس مظلوم تر وجود ندارد و به همین دلیل کری نمی‌خوانم. ضمن اینکه برای ما فعلا بازی حساس ملوان اهمیت دارد

افق نیوز:(ofoghnews.ir) مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: دیگر برای پرسپولیس کری نمی‌خوانم چون مظلوم‌تر از ما دو تیم وجود ندارد.

علی فتح الله زاده درباره کمک های مردمی برای زلزله زدگان آذربایجان شرقی اظهار  داشت: روز گذشته ۱۵ کامیون کمک غیر نقدی از سوی باشگاه استقلال و با مشارکت مردم راهی خطه زلزله زده شد. تا ۱۰ روز آینده هم بنده کمک‌های نقدی بازیکنان تیم را به یکی از روستاهای زلزله زده خواهم برد تا در ساخت و ساز روستای آسیب دیده نقش داشته باشیم.

وی در مورد چکی که دست بازیکنان استقلال داده عنوان کرد: تاریخ پاس شدن این چک ها برای ۱۰ روز آینده است و تا آن روز بازیکنان می‌توانند با خیال راحت به فوتبال فکر کنند. ضمن اینکه با اسپانسر مورد نظرمان هم به نتیجه رسیدیم و امروز یا فردا قرارداد امضا می‌شود.

مدیرعامل آبی‌ها در مورد وضعیت این تیم گفت: به دلیل اینکه در ماه رمضان شب‌ها بازی می‌کردیم و ما مجبور بودیم در روشنایی تمرین کنیم هماهنگی بین بازیکنان کمتر بود اما شرایطمان خوب است. مجتبی جباری هم به تازگی عمل کرده و به زودی خوب می‌شود و به جمع تیم باز می‌گردد.

فتح الله زاده در پاسخ به این سؤال که آیا پیشنهاد قطری نکونام را رسما رد کرده اند یا خیر گفت: من این موضوع را در اختیار خود نکونام گذاشتم و بعید هم می‌دانم که او بخواهد از استقلال جدا شود. وقتی این پیشنهاد رسید و آن را مطرح کردم بعضی فکر کردند که من موافق این انتقال هستم و قلعه نویی مخالف در صورتی که من هم مخالف بودم اما باید نکونام را در جریان این پیشنهاد قرار می‌دادم تا فردا روزی نگوید اگر این پیشنهاد را می‌دانست قبول می‌کرد. این حق او است که بداند پیشنهاد ۱۵ میلیاردی دارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا هتل برای بازی با پرسپولیس رزرو کرده‌اند یا خیر گفت: ما با یکی از هتل‌های خوب تهران به توافق رسیدیم. البته به دلیل شرایطی که پیش آمده و برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد در تهران برای هتلی که توافق کردیم دوبرابر مبلغ هزینه کردیم. البته ما بعدا از آقای سعیدلو مابه‌التفاوت این پرداخت را می‌گیریم. چون خود ایشان گفته پرداخت می‌کند.(با خنده)

وی در مورد اینکه سعیدلو در مصاحبه‌ای عنوان کرده دربی آخر را توانسته‌اند ۱۰ نفره ببرند، گفت: (باخنده) اشکالی ندارد. چون چهار دربی قبل تر را باخته‌اند، عذاب کشیدند و در سختی قرار گرفتند.

فتح الله زاده در خصوص اینکه برای بازی با پرسپولیس کری‌ نمی‌خواند، گفت: کری نمی‌خوانم. ما با پرسپولیس دو بال برجسته فوتبال هستیم و هر دو تیم‌های بزرگی هستیم و هر تیمی بهتر بازی کند برنده می‌شود.

مدیرعامل استقلال در این‌ رابطه که همیشه در آستانه دربی کری می‌خواند، تصریح کرد: اکنون می‌بینم که از دو تیم استقلال و پرسپولیس مظلوم تر وجود ندارد و به همین دلیل کری نمی‌خوانم. ضمن اینکه برای ما فعلا بازی حساس ملوان اهمیت دارد و ۳ امتیاز این مسابقه را می‌خواهیم. من هم از بازیکنان می‌خواهم ۳ امتیاز سخت این بازی را بگیرند. چون روی ۳ امتیاز این بازی حساب کرده‌ام.

فتح الله زاده در ارتباط با جلسه هیئت مدیره استقلال و اینکه محور جلسه بعدی چه خواهد بود، گفت: شاید هفته دیگر جلسه‌ای داشته باشیم. محور جلسه هم در مورد بی پولی است. من به تنهایی نمی‌توانم بار مشکلات مالی را به دوش بکشم و باید در این باره به راهکاری برسیم.

وی در پایان در خصوص برگزاری بازی داماش و پرسپولیس گفت: اگر فدراسیون با برگزاری بازی پرسپولیس و داماش در ورزشگاه سردار جنگل موافقت کند باید بازی استقلال و داماش هم در این ورزشگاه باشد تا ما هم در چمن طبیعی با این تیم بازی کنیم. نه اینکه وقتی به استقلال رسیدند بگویند بازی ما در عضدی رشت باید باشد.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=39264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر