0

افتتاح همزمان ۵ هزار پروژه برای مددجویان در هفته بهزیستی

  • کد خبر : 392642
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۱۶

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان بهزیستی بنا بر صحبت‌های مسؤولان این سازمان در دولت سیزدهم ۴ شعار مردمی سازی، شفافیت، کارایی و هوشمند سازی را در برنامه‌های خود دنبال کرد. این چهار مورد، همواره از جمله اهداف و شعارهای علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی بود و وی تلاش کرد تمامی برنامه‌های خود را ذیل […]

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان بهزیستی بنا بر صحبت‌های مسؤولان این سازمان در دولت سیزدهم ۴ شعار مردمی سازی، شفافیت، کارایی و هوشمند سازی را در برنامه‌های خود دنبال کرد.

این چهار مورد، همواره از جمله اهداف و شعارهای علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی بود و وی تلاش کرد تمامی برنامه‌های خود را ذیل این چهار هدف تدوین کند.

از سوی دیگر در هفته بهزیستی که از ۳۰ تیر تا ۵ مرداد امسال خواهد بود؛ سازمان بهزیستی با شعار نهضت حسینی؛ خدمت مردمی برنامه‌های خود را اجرا خواهد کرد.

عناوین روزهای این هفته به ترتیب بهزیستی و خدمات فراگیر، بهزیستی و ظرفیت سازی اجتماعی، بهزیستی، توانبخشی و توانمندسازی، بهزیستی و هوشمندسازی خدمات، بهزیستی و سلامت اجتماعی، بهزیستی، حمایتگری و تحکیم خانواده و بهزیستی، شفافیت و پاسخگویی نام گذاری شده است.

بر همین اساس قرار است برنامه‌های متنوعی در این ایام در سراسر کشور برگزار شود.

افتتاح همزمان ۵ هزار پروژه شامل برنامه‌های اشتغالزایی، واگذاری ۲ هزار و ۶۴۲ مسکن و افتتاح مراکز و برنامه‌های اشتغالزایی به صورت متمرکز و از طریق ویدئو کنفرانس در سراسر کشور از جمله این برنامه هاست.

علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور هم قرار است در طول این هفته در قالب رویداد ظرفیت سازی اجتماعی و دیدار صمیمی با جامعه هدف در یکی از ۵۰۰ محله هدف حضور پیدا کند.

بنا بر وعده مصطفی بابایی مشاور امور فرابخشی و ارتباطات سازمان بهزیستی قرار است در هفته بهزیستی از سامانه جامع سازمان بهزیستی کشور و فاز اول سامانه اشتغال کشور رونمایی شود. این دو سامانه در دسته بندی نیازهای معلولان و امکاناتی که سازمان بهزیستی باید به مددجویان خود داشته باشد؛ قرار است کمک کار سازمان بهزیستی باشد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=392642

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]