2

رضازاده: کشورهای مسلمان پاسخ مناسبی به جنایت رژیم صهیونیستی می‌دهند

  • کد خبر : 392686
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هدف رژیم صهیونیستی از بمباران مدارس در غزه را شکستن مقاومت مردم دانست و گفت که کشورهای مسلمان پاسخ مناسبی به این جنایت رژیم صهیونیستی می‌دهند. یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در  بمباران مدرسه «الرازی» در اردوگاه […]

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هدف رژیم صهیونیستی از بمباران مدارس در غزه را شکستن مقاومت مردم دانست و گفت که کشورهای مسلمان پاسخ مناسبی به این جنایت رژیم صهیونیستی می‌دهند.

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در  بمباران مدرسه «الرازی» در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه گفت: هدف رژیم صهیونیستی از بمباران مدارس و بیمارستان‌ها، شکستن مقاومت و متزلزل کردن مردم است که هیچ‌گاه به این هدف نخواهد رسید چرا که این جنایات نتیجه‌ای جز تشدید روحیه مقاومت ندارد.

وی ادامه داد: تصور رژیم صهیونیستی این است که می‌تواند با بمباران مدارس، مقاومت مردم غزه را بشکند که نه‌ تنها این اتفاق رخ نمی‌دهد که در مقابل در تلافی این جنایت، کشورهای مسلمان پاسخ مناسبی به رژیم صهیونیستی می‌دهند.

این عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با یادآوری جنایات رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان‌الاقصی گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی با حمایت مستقیم آمریکا و برخی از سران کشورهای اروپایی و ارتجاع منطقه، جنایات خود را با کشتار زنان، کودکان، و پیرمردان و پیرزنان تشدید کرده است.

وی یادآور شد: رژیم صهیونیستی با استفاده از موشک‌های پیشرفته و با بمباران‌ هوایی و انفجارهای عظیم مردم غزه را به شهادت رسانده است؛‌ رژیم صهیونیستی با این جنایات به دنبال تخلیه ساکنان نوار غزه است تا بتواند حاکمیت خود را در این منطقه توسعه دهد که با پایداری ملت‌های مسلمان منطقه به هدف خود نخواهد رسید و با شکست مواجه می‌شود.

رضازاده در پایان تاکید کرد: لازم است جامعه جهانی، سازمان ملل و کشورهای حاشیه خلیج فارس و همسایه ایران ضمن صدور بیانیه‌ در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، ارتباط خود را با این رژیم کودک ‌کش قطع کنند؛ همچنین کالاهای صهیونیستی تحریم شده تا بتوان به نوعی جلوی جنایات رژیم صهیونیستی را گرفت.

انتهای پیام 

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=392686

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]