0

تاج در بازدید از آزادی: ورزشگاه باید تا آخر مرداد آماده شود

  • کد خبر : 392735
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۱

افق نیوز؛ به گزارش خبرگزاری تسنیم مهدی تاج صبح امروز (جمعه) با حضور در ورزشگاه آزادی ضمن بازدید از آخرین اقدامات صورت گرفته در جهت رفع مشکلات با مهندسان در حال فعالیت در پروژه تعمیر و مرمت این استادیوم گفت‌وگو کرد. رئیس فدراسیون فوتبال در بازدید از بخش‌های مختلف در جریان آخرین شرایط این ورزشگاه […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرگزاری تسنیم مهدی تاج صبح امروز (جمعه) با حضور در ورزشگاه آزادی ضمن بازدید از آخرین اقدامات صورت گرفته در جهت رفع مشکلات با مهندسان در حال فعالیت در پروژه تعمیر و مرمت این استادیوم گفت‌وگو کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در بازدید از بخش‌های مختلف در جریان آخرین شرایط این ورزشگاه برای میزبانی بازی‌های رسمی و بین‌المللی قرار گرفت.

به گزارش تسنیم مهدی تاج در این بازدید به مسئولان ورزشگاه آزادی اعلام کرد که طبق قوانین جدید AFC و فیفا، یک هفته قبل از مسابقات مقدماتی جام جهانی، ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا در ورزشگاه میزبان مستقر می‌شوند و ورزشگاه را مورد بررسی قرار می‌دهند. تیم ملی ایران ۱۵ شهریور ماه در نخستین دیدار مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ با قرقیزستان در ورزشگاه آزادی بازی دارد و طبیعتاً این ورزشگاه باید از تاریخ ۸ شهریور ماه در اختیار ناظران AFC و فیفا قرار بگیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد حتماً این ورزشگاه باید تا پایان مرداد آماده شود چرا که سیستم‌های کمک داور ویدوئویی VAR نیز باید در ورزشگاه نصب شود.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=392735

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]