1

پیغام عطیه‌الله به مدیران پرسپولیس؛ نمی‌توانم به ایران بیایم

  • کد خبر : 392819
  • ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷

افق نیوز؛ به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پرسپولیس پس از درخواست عبدالکریم حسن برای جدایی از این تیم، مذاکراتی با یحیی عطیه‌الله مدافع مراکشی انجام داد تا این بازیکن را از باشگاه سوچی روسیه به خدمت بگیرد. عطیه‌الله که به شدت مورد توجه باشگاه الاهلی مصر هم قرار دارد، تمایل چندانی برای حضور در […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پرسپولیس پس از درخواست عبدالکریم حسن برای جدایی از این تیم، مذاکراتی با یحیی عطیه‌الله مدافع مراکشی انجام داد تا این بازیکن را از باشگاه سوچی روسیه به خدمت بگیرد.

عطیه‌الله که به شدت مورد توجه باشگاه الاهلی مصر هم قرار دارد، تمایل چندانی برای حضور در پرسپولیس نداشته و به مدیران این باشگاه اعلام کرده به دلیل حضور در تیم ملی کشورش و همچنین مسائل خانوادگی نمی‌تواند به ایران بیاید. او البته اعلام کرده که با توجه به مسلط نبودنش به زبان انگلیسی، کار راحت‌تری در الاهلی دارد و مشکلی بابت برقراری ارتباط به واسطه زبان عربی نخواهد داشت.

این اتفاق در حالی رخ داده که باشگاه پرسپولیس چند روز پیش نامه رسمی برای جذب عطیه‌الله را به باشگاه سوچی ارسال کرده و به این ترتیب با توجه به عدم تمایل این بازیکن برای حضور در ایران، تا این لحظه پرسپولیس شانسی برای جذب این ملی‌پوش مراکشی ندارد مگر اینکه شرایط تغییر کرده و اتفاقات دیگری رخ دهد.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=392819

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]