1

تأکید مدیران استقلال و پرسپولیس بر آماده‌سازی آزادی و تختی

  • کد خبر : 392845
  • ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹

افق نیوز؛ به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فرشید سمیعی در حاشیه نشست بررسی چالش‌های ورزشگاه آزادی برای میزبانی مسابقات فوتبال، اظهار داشت: امروز بنا به دعوت ریاست فدراسیون فوتبال در جلسه‌ای برای بررسی آماده‌سازی ورزشگاه‌های آزادی و تختی حضور پیدا کردیم. باشگاه استقلال، ورزشگاه آزادی را به‌عنوان ورزشگاه شماره […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فرشید سمیعی در حاشیه نشست بررسی چالش‌های ورزشگاه آزادی برای میزبانی مسابقات فوتبال، اظهار داشت: امروز بنا به دعوت ریاست فدراسیون فوتبال در جلسه‌ای برای بررسی آماده‌سازی ورزشگاه‌های آزادی و تختی حضور پیدا کردیم. باشگاه استقلال، ورزشگاه آزادی را به‌عنوان ورزشگاه شماره یک و ورزشگاه تختی را به‌عنوان ورزشگاه شماره دو خود معرفی کرده است. باید دید آیا این ورزشگاه‌ها برای آغاز لیگ برتر و لیگ نخبگان آماده می‌شوند یا خیر.

وی افزود: با تمام تلاش دوستان به ویژه آقای تاج که هر روز مسائل را پیگیری و رصد می‌کند و همچنین تلاش و پیگیری مجدانه وزیر ورزش و شرکت توسعه و تجهیز، ممکن است استادیوم‌ آزادی در زمان مقرر آماده نشود و بازی‌های استقلال در لیگ برتر و لیگ نخبگان دچار مشکل شود. به همین دلیل، قرار شد باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به آماده‌سازی استادیوم تختی کمک کنند تا این ورزشگاه برای بازی اول استقلال آماده شود‌. همچنین قرار است با کار و تلاش شبانه‌روزی، استادیوم آزادی برای لیگ برتر و لیگ نخبگان آماده شود. امیدواریم با همکاری و هماهنگی تمام اعضای کمیته‌ها و فدراسیون مشکلی برای برگزاری لیگ برتر و لیگ نخبگان نباشد.

حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس نیز درباره جلسه امروز گفت: این جلسه با حضور مسئولان فدراسیون و شرکت تجهیز برگزار و نکات خوبی در آن مطرح شد. بازدید میدانی هم از ورزشگاه آزادی داشتیم که در حال حاضر مشکلات زیادی دارد، اما باید از تاج تقدیر و تشکر کنم که برای آماده‌سازی این ورزشگاه تلاش می‌کند، هرچند کاری بسیار مشکل است. باشگاه پرسپولیس هم نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد تا طبق یک همکاری خوب با فدراسیون فوتبال و شرکت توسعه، ان‌شاءالله ورزشگاه آزادی سریع‌تر به لیگ نخبگان برسد و هواداران را کنار خود داشته باشیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در این جلسه وضعیت ورزشگاه تختی هم مطرح شد که باید بازی‌های لیگ را در آن آغاز کنیم. این ورزشگاه نیز مشکلات خاص خودش را دارد. با تلاش‌های صورت گرفته توسط علی جوادی (مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران) و همکاران‌شان، خیلی از مشکلات برطرف شده است و سایر مشکلات نیز به‌زودی برطرف خواهد شد. امیدوارم با تداوم برگزاری این جلسات مشکلات هر دو ورزشگاه برطرف شود تا پرسپولیس در شهر تهران میزبان رقبای خود باشد.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=392845

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]