0

عبدی: جذب بازیکنان شایسته و مستعد اولویت اصلی تیم ملی جوانان است

  • کد خبر : 395162
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱

«حسین عبدی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در بوشهر اظهار کرد: اردوهای تیم ملی جوانان از ۱۸ فرورین ماه امسال آغاز شده و انتهای شهریورماه نیز بازی‌های اصلی تیم ملی آغاز می‌شود. وی بیان کرد: در لا به لای این اردوها سعی داریم با حضور در استان‌های مختلف بازیکنان توانمند و مستعد […]

«حسین عبدی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در بوشهر اظهار کرد: اردوهای تیم ملی جوانان از ۱۸ فرورین ماه امسال آغاز شده و انتهای شهریورماه نیز بازی‌های اصلی تیم ملی آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: در لا به لای این اردوها سعی داریم با حضور در استان‌های مختلف بازیکنان توانمند و مستعد را برای حضور در تیم ملی جوانان شناسایی کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان تصریح کرد: براساس برآوردها پیش بینی می‌کنم ۸۰ تا ۹۰ درصد بازیکنان شایسته در رده سنی جوانان شناسایی شوند که سفر به هشت استان کشور از جمله بوشهر نیز در همین زمینه انجام شده است.

بیشتر بخوانید

عبدی: تیمی در خور لیاقت ملت ایران می‌سازیم/ درهای ورود نخبه‌های فوتبال همیشه باز است

عبدی: در رقابت‌های کافا برای جام جهانی آماده می‌شویم

جوانان نباید نسبت به سرنوشت کشور بی تفاوت باشند

عبدی ادامه داد: بوشهر از مستعدهای کشور در رشته فوتبال است که حضور بازیکنانی از رده‌های سنی مختلف در تیم‌های ملی نشان از ظرفیت‌های بالای این استان است.

وی یادآور شد: استان بوشهر سه بازیکن مطرح تیم ملی بزرگسالان دارد و بدون تردید بازیکنان جوان می‌توانند با کار و تلاش لازم نسل جدید تیم ملی بزرگسالان را در آینده تشکیل دهند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=395162

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]