1

شایعات جدایی سیلوا و بلانکو از استقلال صحت ندارد

  • کد خبر : 395183
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، رافائل سیلوا و گوستاوو بلانکو، ۲ بازیکن خارجی استقلال محسوب می‌شوند که در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره جدایی آنها از استقلال مطرح شده است. مدافع برزیلی که در نیم فصل دوم لیگ بیست‌وسوم پس از جدایی موقت دوباره به استقلال پیوست، یکی از بازیکنان موفق این تیم محسوب می‌شود […]

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، رافائل سیلوا و گوستاوو بلانکو، ۲ بازیکن خارجی استقلال محسوب می‌شوند که در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره جدایی آنها از استقلال مطرح شده است.

مدافع برزیلی که در نیم فصل دوم لیگ بیست‌وسوم پس از جدایی موقت دوباره به استقلال پیوست، یکی از بازیکنان موفق این تیم محسوب می‌شود که جواد نکونام، سرمربی آبی‌ها اعتماد و اعتقاد زیادی به او دارد. این بازیکن همچنان با استقلال قرارداد دارد.

بلانکو نیز در فصلی که منجر به نایب قهرمانی استقلال شد، عملکرد خوبی را به اجرا گذاشت و گل‌های حساسی را برای این تیم به ثمر رساند. او که همچنان با استقلال قرارداد دارد، جزو بازیکنان مورد علاقه نکونام محسوب می‌شود. پیگیری خبرنگار ایرنا حاکی از آن است که شایعات درباره جدایی سیلوا صحت ندارد و بلانکو نیز در فصل پیش رو مهاجم اول استقلال خواهد بود و به طور حتم هر ۲ بازیکن در تیم نکونام نقش مهمی ایفا خواهند کرد.

باشگاه استقلال با مدیرعاملی فرشید سمیعی در هفته‌های اخیر برای بستن تیمی قدرتمند جهت رقابت در سه جام، تلاش زیادی کرده و تا اینجای کار نفرات خوبی را در فصل نقل و انتقالات جذب کرده است.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=395183

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]