2

بازارچه محلی رامسر

  • کد خبر : 395223
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
در شهر رامسر، بازاری بهشتی در انتظارتان است که تنوع بی‌نظیری از ترشی‌ها، لواشک‌ها و آلوچه‌ها را ارائه می‌کند. «بازار ترشیجات رامسر»، یکی از قدیمی‌ترین و جذاب‌ترین بازارهای این شهر شمالی است که با خوراکی‌های خوشمزه‌ای نظیر انواع ترشی، سیر ترشی، رب نارنج، رب انار، آب‌لیمو و... هر رهگذری را به خود جذب می‌کند.

«بازار سنتی رامسر» و دیگر شهرهای شمالی ایران حال‌وهوای جالبی دارد و نظیر آن را نمی‌توان در بازارهای سایر نقاط کشور مشاهده کرد. در این بازار از یک‌سو صدای موسیقی محلی شاد که توسط نوازندگان دوره‌گرد نواخته می‌شود و از سوی دیگر صدای مرغ، خروس، اردک و بوقلمون زنده، نظر گردشگران را جلب می‌کند و با وجود خوراکی‌‌های محلی و صنایع دستی رنگارنگ، کمتر کسی با دست خالی از این بازارها برمی‌گردد.

بازار سنتی از جاهای دیدنی رامسر است و در آن انواع محصولات خوراکی مانند میوه و سبزیجات تازه، صیفی‌جات، انواع زیتون، ترشی‌جات محلی، رب انار، لواشک‌های خانگی، مرباهای خانگی خوش‌طعم، کلوچه، شیر، ماست و پنیر محلی، گوشت و مرغ، آجیل و خشکبار و گل و گیاه به فروش می‌رسد. همچنین می‌توانید صنایع دستی این شهر از جمله محصولات چوبی، حصیری و نمدبافی را به‌عنوان سوغات رامسر خریداری کنید و به ارمغان ببرید.

عکاس: زهرا شکری

خبرنگار: وصی اله محمودی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=395223

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]