0

درویش: خوشبختانه با افزایش سقف بودجه مخالفت شد

  • کد خبر : 395235
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۰۱

به گزارش ایرنا، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز یکشنبه در خصوص نشست هم اندیشی باشگاه‌های آسیایی با رئیس فدراسیون و کارگروه نقل و انتقالات گفت: در این جلسه پیرامون مسائل مختلفی بحث و تبادل نظر صورت گرفت تا تیم‌های آسیایی حضور بهتری در این رقابت‌ها داشته باشند. افزایش تعداد بازیکنان خارجی، یکی از مهم‌ترین […]

به گزارش ایرنا، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز یکشنبه در خصوص نشست هم اندیشی باشگاه‌های آسیایی با رئیس فدراسیون و کارگروه نقل و انتقالات گفت: در این جلسه پیرامون مسائل مختلفی بحث و تبادل نظر صورت گرفت تا تیم‌های آسیایی حضور بهتری در این رقابت‌ها داشته باشند. افزایش تعداد بازیکنان خارجی، یکی از مهم‌ترین مسئله‌ای بود که مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: چند باشگاه درخواست بالا بردن سقف بودجه را داشتند که اگر این اتفاق صورت می‌گرفت، قطعا باشگاه پرسپولیس بیشترین آسیب را می‌دید که خوشبختانه با مخالفت رئیس و نایب رئیس فدراسیون همراه شد. ما به این امر اعتراض داشتیم که اگر قرار بود سقف افزایش پیدا کند باید قبل از شروع فصل نقل‌وانتقالات این اتفاق صورت می‌گرفت.

درویش ادامه داد: اگر قبل از شروع فصل نقل‌وانتقالات افزایش سقف داشتیم، ما می‌توانستیم بازیکنانی که جداشدن را با افزایش قرارداد نگه داریم، چراکه هرکدام از آن‌ها درخواست افزایش قرارداد ۱۰ الی ۱۵ میلیارد تومانی داشتند. خوشبختانه با افزایش سقف قراردادها مخالفت شد. البته این سقف فقط برای فصل جاری خواهد بود و برای فصل‌های آینده دوباره در این رابطه تصمیم‌گیری می‌شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در رابطه با دلیل مخالفتش برای افزایش سقف بودجه، گفت: این سقف حتی باید کاهش هم پیدا کند. به نظر من فوتبال ما نسبت اعدادی که در قراردادها وجود دارد، رشد نکرده است. اگر همین امروز سقف به ۷۰۰ میلیارد برسد باز هم درخواست افزایش می‌دهند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=395235

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]