2

دوازدهمین دوره مسابقات آماده کشوری به کار خود پایان داد

  • کد خبر : 395430
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری مهر، دوازدهمین دوره مسابقات آماده کشوری به همراه مانور امداد و نجات ساحلی و دریایی در راستای “پویش ملی غرق نشویم” و “پویش نه به تغییرات اقلیمی” در اردوگاه مهر بندرانزلی برگزار شد. این مراسم با حضور ریاست سازمان جوانان هلال احمر کشور، معاون سازمان امور اجتماعی وزارت کشور، مدیرکل امور اجتماعی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، دوازدهمین دوره مسابقات آماده کشوری به همراه مانور امداد و نجات ساحلی و دریایی در راستای “پویش ملی غرق نشویم” و “پویش نه به تغییرات اقلیمی” در اردوگاه مهر بندرانزلی برگزار شد.

این مراسم با حضور ریاست سازمان جوانان هلال احمر کشور، معاون سازمان امور اجتماعی وزارت کشور، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان؛ فرماندار و معاون پیش دبستانی و دانش آموزی و دیگر مسئولان در اردوگاه مهر بندرانزلی به میزبانی استان بوشهر برگزار شد.

لازم به ذکر است قریب به ۱۵۰۰ نفر در این المپیاد در ۲ بخش دختران و پسران از تاریخ ۷ تا ۱۵ تیرماه به رقابت پرداختند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در خصوص این مسابقات اظهار کرد: این مسابقات با رژه داوران و دادرسان کل کشور و مربیان و سرپرستان اعزامی از استان‌ها کار خود را آغاز و دانش آموزان ضمن ادای احترام به شهدای خدمت و سایر شهیدان والا مقام میهن اسلامی مان وارد سایت‌های آموزشی خود شدند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان از ۳۱ استان کشور به رقابت پرداختند، عنوان کرد: در روز اول این دوره از مسابقات دانش آموزان با شرکت در دوره‌های همسان سازی ۸ آیتم آموزشی طرح ملی دادرس و سایر اطلاعات خود با حضور در سایت‌ها مرور کردند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره بر مسابقات جنبی دادرسان، خاطرنشان کرد: در آیتم‌های جذاب الوار چینی، حمل آب، دوز بزرگ امدادی و جدول سودوکوی میدانی به رقابت پرداختند.

وی با تاکید اینکه مسابقات به صورت جذاب و مفرح و با اهداف امدادی طراحی شد، خاطرنشان کرد: در بخش توانمندسازی همه دانش آموزان در کارگاه‌های کار با طناب و گره زنی، جهت یابی، جهت یابی و شناخت محیط و آشنایی با سگ‌های تجسس نیز حضور یافته و در این زمینه نیز مهارت کسب کردند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ادامه داد: در این دوره از مسابقات برای اولین بار با استفاده از عینک‌های واقعیت مجازی (VR) دانش آموزان در زمینه زلزله و سیل در فضای طراحی شده آموزش‌هایی در خصوص اقدامات ایمنی و نحوه پناه گیری را فراگرفتند.

لازم به ذکر است در مراسم اختتامیه این دوره‌ها از تیم‌های برتر حائز رتبه در جمع امتیازات، آیتم‌های اصلی و آیتم‌های جنبی و همچنین بشردوست ترین فرد هر تیم و جام بشردوستی تقدیر شد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=395430

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]