1

اولیایی: هواداران استقلال فقط قهرمانی می‌خواهند/ در خصوص رضاییان باید کادرفنی پاسخ بدهد

  • کد خبر : 395546
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۵۰

کاظم اولیایی در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص نقل و انتقالات تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: درباره وضعیت نهایی نمی‌توان اظهار نظر کرد، ولی امیدوار هستم که ساختار مورد نظر مربی شکل بگیرد تا قهرمانی استقلال که هواداران از این تیم انتظار دارند به دست بیاید. اولیایی بیان کرد: هواداران استقلال همیشه از تیم بزرگ […]

کاظم اولیایی در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص نقل و انتقالات تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: درباره وضعیت نهایی نمی‌توان اظهار نظر کرد، ولی امیدوار هستم که ساختار مورد نظر مربی شکل بگیرد تا قهرمانی استقلال که هواداران از این تیم انتظار دارند به دست بیاید.

اولیایی بیان کرد: هواداران استقلال همیشه از تیم بزرگ خود انتظار بهترین نتیجه و قهرمانی را دارند تا آن‌ها را سربلند کند. متاسفانه در فصل گذشته به قهرمانی که تا روزهای آخر فصل در دستمان بود، نرسیدیم و این مسئله خیلی باعث ناراحتی هواداران شد. امیدوارم در فصل جدید، به این مهم دست یابیم.

وی در خصوص معرفی سمیعی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال، گفت: در خصوص انتخاب فرشید سمیعی باید نگاهی به رزومه کاری و عملکردش در باشگاه استقلال داشت. همچنین باید تا انتهای فصل صبر کرد تا ببینیم او چطور باشگاه را مدیریت خواهد کرد و چه نتیجه‌ای را با امکانات موجود بدست می‌آورد.

اولیایی: هواداران استقلال فقط قهرمانی می‌خواهند/ در خصوص رضاییان باید کادرفنی پاسخ بدهد

اولیایی با اشاره به حضور رامین رضاییان در استقلال، عنوان کرد: این یک بحث فنی است و به کادرفنی مربوط می‌شود. جذب بهترین بازیکنان جزو وظایف باشگاه به حساب می‌آید، ولی اینکه چرا این بازیکن را جذب کردند و یا کدام بازیکنان می‌توانستند جایگزین او باشند را مسئولان فنی باشگاه و تیم باید پاسخ بدهند.

وی در مورد جدایی صالح حردانی، گفت: به نظرم تصمیم جدایی او به خاطر وضعیت سنی و عملکرد این بازیکن در استقلال بوده است و مربی حتما درباره این موضوع پاسخگو خواهد بود. اینکه حردانی جدا شد و رضاییان به استقلال آمد بحثی است که باید در خصوص آن حرف زد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=395546

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]