2

تاخیر چند ماهه ایران خودرو برای تحویل ۲۲ مدل خودرو

  • کد خبر : 395548
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۵۵

به گزارش خبرنگار اقتصادی تابناک، جدیدترین آمار رسمی منتشر شده از میزان تولید ایران خودرو در سه‌ماهه ابتدایی سال جاری، خبر از کاهش تولید در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته دارد. به‌گونه‌ای که ایران خودرو در بهار امسال در مقایسه با بهار سال قبل، ۱۱ هزار و ۸۵۲ خودرو کمتر تولید کرده است. افت […]

تاخیر چند ماهه در تحویل خودروهای ایران خودرو

به گزارش خبرنگار اقتصادی تابناک، جدیدترین آمار رسمی منتشر شده از میزان تولید ایران خودرو در سه‌ماهه ابتدایی سال جاری، خبر از کاهش تولید در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته دارد. به‌گونه‌ای که ایران خودرو در بهار امسال در مقایسه با بهار سال قبل، ۱۱ هزار و ۸۵۲ خودرو کمتر تولید کرده است.

افت تولید ۹.۱۱ درصدی تولیدات ایران خودرو در حالی است که بررسی لیست خودرو‌های در صف انتظار برای تحویل به مشتریان این شرکت خودرویی قابل تامل است.

به‌گونه‌ای که اطلاعات اختصاصی تابناک از آمار این خودرو‌ها نشان می‌دهد از ۳۱ مدل تولیدی ایران خودرو، ۲۲ مدل با صف انتظاری طولانی مدت برای تحویل به مردم روبروست و هنوز به دست مشتریان نرسیده و باعث گلایه و انتقاد بسیاری از مردم شده است.

به عنوان نمونه؛ تارا اتوماتیک با موعد انتظار ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲، ماه هاست که در صف تحویل به مشتریان است. سورن دوگانه نیز موعد تحویل ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ داشته است، اما خبری از تحویل به متقاضیان نیست.

متقاضیان پژو ۲۰۷ نیز همچنان چشم انتظار درب کارخانه ایران خودرو هستند؛ به گونه‌ای که پژو ۲۰۷ دستی سقف فلزی قرار بوده تا ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ تحویل داده شود یا پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای ارتقا یافته به رنگ آبی کاسپین با موعد انتظار ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲، حالا نزدیک ۴ ماه است که از کارخانه خارج نشده است تا به دست خریداران برسد.

در کنار این خودروها، می‌توان به هایما S۵ اتوماتیک، انواع دنا، رانا و سورن پلاس جدید نیز اشاره داشت که از اسفند سال قبل تا خرداد امسال، در صف انتظار برای تحویل قرار دارند.

 

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=395548

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]