1

چادرملو به نیروی هوایی عراق هایجک زد؛ ژسوس سوری از لندن به یزد!

  • کد خبر : 395588
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲

به گزارش ایرنا، چادرملو فصل قبل با کسب ۷۳ امتیاز قهرمان لیگ یک شد و مجوز حضور در لیگ برتر را دریافت کرد. چادرملو با مربیگری سعید اخباری به دنبال تشکیل تیمی قدرتمند است تا ابتدا در لیگ برتر بماند و سپس عنوانی خوب به دست بیاورد. بر همین اساس مسئولان چادرملو در اولین اقدام […]

به گزارش ایرنا، چادرملو فصل قبل با کسب ۷۳ امتیاز قهرمان لیگ یک شد و مجوز حضور در لیگ برتر را دریافت کرد. چادرملو با مربیگری سعید اخباری به دنبال تشکیل تیمی قدرتمند است تا ابتدا در لیگ برتر بماند و سپس عنوانی خوب به دست بیاورد. بر همین اساس مسئولان چادرملو در اولین اقدام خود توانستند با علاء الدالی به توافق برسند. مهاجم تیم ملی سوریه که فصل قبل برای نفت میسان ۱۸ گل در لیگ عراق به ثمر رساند.

نکته جالب درباره علاء الدالی اینکه او تا چند روز قبل مورد توجه باشگاه مشهور نیروی هوایی عراق قرار داشت اما در نهایت پیشنهاد چادرملو باعث شد تا او لیگ برتر ایران را برای ادامه فوتبالش انتخاب کند. چادرملو به نیروی هوایی هایجک زد و توانست مهاجم سوری را به خدمت بگیرد. این اتفاق در شرایطی صورت گرفته که گفته می‌شود چادرملو برای این انتقال رقمی بالغ بر ۳۰۰ هزار دلار هزینه کرده است.

چادرملو به نیروی هوایی عراق هایجک زد؛ ژسوس سوری از لندن به یزد!

علاء الدالی در ۲۴ بازی ملی برای سوریه موفق شده ۴ گل به ثمر برساند. او در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا ۲ بار دروازه میانمار را باز کرد. این بازیکن در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ هم توانست دروازه عراق و لبنان را باز کند. علاء الدالی اولین بار سال ۲۰۲۰ پیراهن تیم ملی سوریه را پوشید و از آن زمان تا امروز ۲۴ بار در ترکیب قرار گرفته است.

چادرملو به نیروی هوایی عراق هایجک زد؛ ژسوس سوری از لندن به یزد!

شادی گل علاء الدالی هم در نوع خود جالب است. او با تقلید از ژسوس، مهاجم برزیلی آرسنال و سابق منچسترسیتی بعد از به ثمر رساندن گل، دست خود را به سمت گوش‌هایش می‌برد تا نشان بدهد در حال گفت و گو با تلفن است. اینکه دلیل این شادی گل علاء الدالی چیست، احتمالاً بعد از گلزنی او در لیگ ایران مشخص خواهد شد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=395588

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]