3

دادستان جدید عمومی و انقلاب مشهد معارفه شد

  • کد خبر : 39562
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۷

دادستان جدید عمومی و انقلاب مشهد در مراسمی و با حضور حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای و مقامات کشوری و استانی امروز معارفه شد.

دادستان جدید عمومی و انقلاب مشهد در مراسمی و با حضور حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای و مقامات کشوری و استانی امروز معارفه شد.

امروز و در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، دادستان کل کشور و مسئولان و مقامات کشوری و استانی، محمود ذوقی دادستان عمومی و انقلاب مشهد تودیع و غلامعلی صادقی معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان‌رضوی به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب مشهد معارفه می‌شود.

دادستان کل کشور در این مراسم خواستار حمایت بیش از پیش و تقویت دادستان عمومی و انقلاب مشهد از سوی مدیرکل دادگستری خراسان‌رضوی شد.

وی ایجاد تعامل و ارتباط نزدیک بین روسای دادگستری و دادستان‌های عمومی و انقلاب استان‌ها مهمترین رمز موفقیت آنان دانست و افزود: در بررسی پرونده‌های قضایی که از گستره رسیدگی کشوری دارند به منظور تعامل و بررسی سریع و همه جانبه، دادستان‌های استان‌ها با دادستانی کل کشور هماهنگ باشند.

وی مشورت را یکی از ارکان و شاخصه‌های اساسی یک قاضی عنوان کرد و اظهار داشت: اینکه برخی از قاضی‌ها عنوان کنند من قاضی قاطع و مستقل هستم و در این راستا نیازی به مشورت با افراد متخصص در بخش‌های مختلف ندارم، درست نیست و قاضی باید در بررسی پرونده تبادل نظر و مشورت کند تا در رسیدگی به پرونده‌ها به ویژه پرونده‌هایی نظیر پرونده‌های مربوط به مسائل جاسوسی بتواند تشخیص صحیح ارائه دهد.

دادستان کل کشور در بخشی از سخنان خود خطاب به دادستان‌های کل کشور گفت: دادستان باید از یک طرف برخورد قاطع و بدون اغماض با مجرمان و متخلفان داشته باشد به گونه‌ای که افراد مجرم از دیدن وی بترسند و از سوئی دیگر مردم مظلوم و دارای حق از دیدن وی احساس امنیت کنند.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=39562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر