1

انصراف پیرهادی و خاندوزی از نامزدی ریاست دیوان محاسبات

  • کد خبر : 395733
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۵:۵۱

«الهام آزاد» عضو کارگروه دیوان محاسبات کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، گفت: در جلسه روز گذشته کارگروه دیوان محاسبات در ۲ نوبت و ۹ ساعت برنامه‌های نامزدهای رؤسا و دادستان دیوان محاسبات بررسی و ارزیابی شد. وی با بیان اینکه «محسن پیرهادی» نماینده سابق تهران و […]

«الهام آزاد» عضو کارگروه دیوان محاسبات کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، گفت: در جلسه روز گذشته کارگروه دیوان محاسبات در ۲ نوبت و ۹ ساعت برنامه‌های نامزدهای رؤسا و دادستان دیوان محاسبات بررسی و ارزیابی شد.

وی با بیان اینکه «محسن پیرهادی» نماینده سابق تهران و «احسان خاندوزی» از نامزدی ریاست دیوان محاسبات انصراف دادند، گفت: در این جلسات برنامه و سوابق ۲۵ نامزد ریاست و ۲۱ کاندیدای دادستانی دیوان محاسبات ارزیابی شد و نامزدها به بیان برنامه‌های خود پرداختند تا در نهایت برای ریاست ۴ و برای دادستانی نیز ۴ نفر به صحن کمیسیون برنامه معرفی شوند.

عضو کارگروه دیوان محاسبات مجلس بیان کرد: طبق آیین‌نامه، اعضای کمیسیون باید ۲ نفر را به عنوان رئیس و ۲ نفر را به عنوان دادستان دیوان محاسبات به جلسه علنی معرفی کنند تا نمایندگان در جلسه علنی رئیس و دادستان دیوان محاسبات را انتخاب کنند.

انتهای پیام/؛

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=395733

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]