2

شایعه عجیب درباره مذاکرات پرسپولیس و سوچی؛ ۲ میلیون دلار برای رضایتنامه عطیه‌الله؟

  • کد خبر : 395767
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶

به گزارش ایرنا، عبدالکریم حسن سرانجام با مبلغی در حدود ۱/۵ میلیون دلار به علاوه اردوی یک هفته‌ای پرسپولیس در قطر رضایتنامه خود را دریافت کرد تا به الوکره در لیگ ستارگان منتقل شود. او که برای آغاز تمرینات به ایران نیامده بود، در پستی اینستاگرامی از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد تا مشخص شود اخباری […]

به گزارش ایرنا، عبدالکریم حسن سرانجام با مبلغی در حدود ۱/۵ میلیون دلار به علاوه اردوی یک هفته‌ای پرسپولیس در قطر رضایتنامه خود را دریافت کرد تا به الوکره در لیگ ستارگان منتقل شود. او که برای آغاز تمرینات به ایران نیامده بود، در پستی اینستاگرامی از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد تا مشخص شود اخباری که در زمینه انتقال او به قطر به گوش می‌رسید واقعیت داشت.

مدیران پرسپولیس از چند روز قبل به دنبال جذب گزینه جانشینی عبدالکریم حسن هستند. از جمله این گزینه‌ها یحیی عطیه‌الله است. مدافع چپ تیم ملی مراکش که سابقه همکاری با گاریدو را در کارنامه دارد. او که عضو باشگاه سوچی در لیگ روسیه است و همراه این تیم به دسته پایین‌تر سقوط کرده، ابتدا دنبال راهی برای جدایی رایگان بود اما به نتیجه نرسید.

به جز پرسپولیس، الاهلی مصر هم علاقه بسیاری به جذب عطیه‌الله دارد. الاهلی مصر در نقل و انتقالات تابستانی عملکردی ناامیدکننده داشته و همین موضوع مدیران باشگاه را به تکاپو انداخته تا هرطور شده، یحیی عطیه‌الله مراکشی را جذب کنند. مارسل کوهلر سوئیسی درخواست استخدام این بازیکن را در حالی ارائه داد که باشگاه الاهلی به دنبال خرید قرضی عطیه‌الله بود اما سوچی می‌خواست‌ او را قطعی بفروشد.

شایعه عجیب درباره مذاکرات پرسپولیس و سوچی؛ ۲ میلیون دلار برای رضایتنامه عطیه‌الله؟

گویا پرسپولیس در این مسیر از الاهلی سبقت گرفته و توانسته تا حدود زیادی یحیی عطیه‌الله را راضی به حضور در لیگ ایران کند. بر اساس خبر وب‌سایت tarkesa این بازیکن حالا نزدیک به پرسپولیس و لیگ ایران‌ است. آندری اورلوف، مدیر ورزشی باشگاه سوچی روسیه پس از مذاکره با الاهلی، شگفتی بزرگی را درباره مقصد این بازیکن فاش کرد. او تأکید کرد سوچی در حال توافق با یک تیم ایرانی برای حضور این بازیکن مراکشی در تهران است.

البته در مورد مبلغ رضایتنامه عطیه‌الله نیز حرف و حدیث‌های فراوانی وجود دارد. یک سایت عربی فاش کرد که پرسپولیس برای رضایتنامه یحیی عطیه‌الله قرار است دو میلیون دلار هزینه کند. موضوعی که به نظر نمی‌رسد واقعیت داشته باشد. چرا که پرسپولیس عبدالکریم حسن را از دست داد تا از این مسیر درآمدزایی کند و حالا بعید است بیشتر از آن مبلغ را برای جذب جانشین مدافع قطری هزینه کند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=395767

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]