3

محمدبیگی: ساختار بین‌المللی مجلس نیازمند بازنگری است

  • کد خبر : 395818
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری نیازمند تقویت عرصه دیپلماسی بین‌المللی مجلس برای حضور در عرصه بین‌المللی هستیم. به گزارش ایسنا، فاطمه محمدبیگی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حوزه بین‌المللی مجلس شورای اسلامی نیاز به تغییرات جدی […]

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری نیازمند تقویت عرصه دیپلماسی بین‌المللی مجلس برای حضور در عرصه بین‌المللی هستیم.

به گزارش ایسنا، فاطمه محمدبیگی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حوزه بین‌المللی مجلس شورای اسلامی نیاز به تغییرات جدی و بازنگری در این موضوع با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری هستیم. نیازمند تقویت در ساختار حوزه بین‌المللی مجلس می‌باشیم. سازوکار فعلی پاسخگوی حضور مجلس شورای اسلامی در دیپلماسی بین‌المللی نیست.

وی در ادامه اظهار کرد: لازم است برای حضور موثرتر مجلس شورای اسلامی در عرصه بین‌المللی و رفع چالش‌های جمهوری اسلامی ایران با دولت‌های مختلف و پشتیبانی دولت بازنگری در ساختار بین‌المللی مجلس صورت بگیرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما نیاز داریم تا حوزه بین‌المللی مجلس شورای اسلامی گزارش صریح و به روزی را متناسب با گروه‌های دوستی پارلمانی ارائه کند. لازم است دبیرخانه حمایت از انتفاضه فلسطین در مجلس شورای اسلامی تقویت شود. در حوزه حمایت از زنان، کودکان و خانواده قوانین مهمی داریم اما صدای ما به مجامع بین‌المللی نمی‌رسد.

انتهای پیام

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=395818

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]