0

گل‌محمدی: در قهرمانی پرسپولیس خیلی‌ها دخیل بودند/فوتبال زیبایی با فولاد به نمایش می‌گذاریم

  • کد خبر : 395838
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، یحیی‌ گل‌محمدی با اشاره به شرایط خود در تیم فولاد خوزستان اظهار داشت: چند روزی است در تهران هستیم و امروز هم یک بازی تدارکاتی داریم. خودمان را آماده اردوی بعدی می‌کنیم که فردا محل آن مشخص می‌شود. فولاد تیمی ریشه‌دار با هوادارانی پرشور است. مشکلاتی در سال‌های قبل بوده […]

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، یحیی‌ گل‌محمدی با اشاره به شرایط خود در تیم فولاد خوزستان اظهار داشت: چند روزی است در تهران هستیم و امروز هم یک بازی تدارکاتی داریم. خودمان را آماده اردوی بعدی می‌کنیم که فردا محل آن مشخص می‌شود. فولاد تیمی ریشه‌دار با هوادارانی پرشور است. مشکلاتی در سال‌های قبل بوده است و باید شرایطی را رقم بزنیم که شرمنده هواداران نشویم. ما به دنبال ارائه یک بازی خوب هستیم تا هواداران از نمایش تیم لذت برده و راضی باشند و امیدوارم به این هدف برسیم.

وی در واکنش به این سئوال که در فصل قبل کار را با پرسپولیس شروع کرد اما در ادامه اوسمار ویرا با قهرمانی لیگ را به پایان برد، یادآور شد: برای قهرمان شدن، افراد زیادی تلاش می‌کنند و هیچ وقت به تنهایی نمی‌توان اتفاق بزرگی را رقم زد. همه افرادی که از شروع فصل تا انتهای فصل در پرسپولیس بودند، زحمات زیادی کشیدند تا یک اتفاق خوب رقم بخورد. الان هم در فولاد هستم و بیشتر دوست دارم در مورد تیم خودم صحبت کنم چراکه حرفه‌ای نیست یک مربی در مورد تیم‌های دیگر صحبت کند.

سرمربی جدید فولاد خوزستان در مورد شرایط آغاز لیگ و بحث فناوری کمک‌داور ویدئویی(VAR) گفت: از ۲ سال پیش بحث VAR مطرح بود و در این مدت حرف‌های تکراری شنیدیم. مشکلاتی هست و این را همه می‌دانیم. فوتبال ما از نظر زیرساخت شرایط خوبی ندارد اما از جایی باید شروع کرد تا این مسیر ادامه یابد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود بازی‌های فولاد با استقلال و پرسپولیس باید در ورزشگاه تختی تهران برگزار شود، اضافه کرد: برای ما فرقی ندارد و هر جا لازم باشد بازی می‌کنیم اما وقتی میزبان هستیم در اهواز می‌کنیم و این مهم است.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=395838

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]