1

تاج: مربیان فوتبال باید دانش خود را به روز کنند

  • کد خبر : 395852
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، مراسم اختتامیه دوره مربیگری درجه A با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون، احسان اصولی، میرشاد ماجدی، علی تارقلی‌زاده، امیرمهدی علوی و بهارک کاظم برگزار شد. در حاشیه این مراسم مهدی تاج، گفت: اهمیت بالای این دوره باعث شده تا در کنار شما باشم. کمیته و دپارتمان آموزش درصدد آن است […]

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، مراسم اختتامیه دوره مربیگری درجه A با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون، احسان اصولی، میرشاد ماجدی، علی تارقلی‌زاده، امیرمهدی علوی و بهارک کاظم برگزار شد.

در حاشیه این مراسم مهدی تاج، گفت: اهمیت بالای این دوره باعث شده تا در کنار شما باشم. کمیته و دپارتمان آموزش درصدد آن است تا با به روز کردن علم و دانش مربیان، شرایط را به گونه‌ای فراهم کند تا فوتبال در مسیر رشد و توسعه بیش از پیش قرار گیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه جوانگرایی در بازیکنان در حال انجام است، در بحث ورزشگاه‌ها اتفاقات خوبی رخ می‌دهد و تمام تلاشمان این است که طبق استانداردهای موجود پیش رویم. معتقدم مربیان باید مدارج علمی بالایی را کسب کنند تا شاهد موفقیت در تیم‌های لیگ فوتبال و در نهایت تیم‌های ملی باشیم.

تاج در پایان سخنان خود خطاب به شرکت کنندگان در این دوره گفت: سهم شما در تیم‌های باشگاهی و ملی فوتبال است. عزیزانی که در این کلاس هستند همه قابل احترام بوده چرا که برای اهتزاز پرچم ایران تلاش کردند از شما تشکر می‌کنم و آرزوی موفقیت برایتان در عرصه مربیگری دارم.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=395852

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]