0

ماجدی: در پرونده فساد در فوتبال دخالتی نداشتم

  • کد خبر : 395860
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، میرشاد ماجدی در جمع خبرنگاران در خصوص بازدید از ورزشگاه شهر قدس که میزبان برخی از دیدارهای لیگ برتر خواهد بود، اظهار داشت: طی دو روز گذشته جلساتی در مورد ورزشگاه‌های پایتخت داشتیم و صحبت‌هایی مطرح شد که بعضی از تیم‌های تهرانی برای میزبانی از حریفان به شهرستان‌ها بروند. وی […]

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، میرشاد ماجدی در جمع خبرنگاران در خصوص بازدید از ورزشگاه شهر قدس که میزبان برخی از دیدارهای لیگ برتر خواهد بود، اظهار داشت: طی دو روز گذشته جلساتی در مورد ورزشگاه‌های پایتخت داشتیم و صحبت‌هایی مطرح شد که بعضی از تیم‌های تهرانی برای میزبانی از حریفان به شهرستان‌ها بروند.

وی گفت: موضوع تجهیز استادیوم‌ها ربطی به هیات فوتبال و فدراسیون ندارد ولی وظیفه خودم دانستم که همراه با شهردار شهر قدس از ورزشگاه این محل بازدید میدانی داشته باشیم. جلساتی با اعضای شورای شهر داشتیم و آنها قول دادند تجهیزات برای هفته نخست، تکمیل شود. خوشحالم مسئولان شهر قدس به این موضوع رسیدگی می‌کنند.

وی ادامه داد: هر خبری که رسانه‌ها در مورد فساد می‌دهند با جدیدت آن را دنبال می‌کنم و از آن دسته کسانی هستم که می‌گویم باید با فساد مبارزه کرد. نگذاریم این موضوعات زشت ادامه یابد و امیدوارم این پرونده هر چه زودتر به اتمام برسد و کسانی که در آن دخیل بودند، مجازات شوند. برای پاره‌ای از توضیحات در رابطه با فساد دعوت شدم. به خودم مطمئن هستم و در این پرونده دخالتی نداشتم.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=395860

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]