2

سمیعی: کایسری‌اسپور جواب نامه‌های ما را نداد؛ شاید کریمی به ایران نیاید

  • کد خبر : 395908
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۶:۴۱

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، فرشید سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص نقل‌وانتقالات پیش فصل استقلال، تاکید کرد: در تلاش هستیم تا نفرات مد نظر جواد نکونام را به خدمت بگیریم که این کار در دست اقدام است. در مورد علی کریمی هم ۲ نامه به باشگاه کایسری اسپور زدیم که متاسفانه جوابی دریافت […]

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، فرشید سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص نقل‌وانتقالات پیش فصل استقلال، تاکید کرد: در تلاش هستیم تا نفرات مد نظر جواد نکونام را به خدمت بگیریم که این کار در دست اقدام است. در مورد علی کریمی هم ۲ نامه به باشگاه کایسری اسپور زدیم که متاسفانه جوابی دریافت نشد و این به دلیل تغییراتی است که در این باشگاه رخ داده و باید دید در روزهای آینده چه خواهد شد.

وی ادامه داد: سرپرست و مدیر ورزشی این تیم از باشگاه جدا شده اما مدیریت باشگاه همچنان حضور دارد و به همین دلیل نامه‌هایی که ارسال کرده‌ایم، بی‌جواب مانده است. از سویی دیگر تلاش‌های علی کریمی هم برای دیدار با مدیریت تیم، نتیجه نداشته و به نظر می‌رسد با توجه به اینکه پنجره این تیم بسته است، آنها نمی‌خواهند بازیکن با ارزشی چون کریمی را در این برهه زمانی از دست بدهند.

مدیرعامل استقلال یادآور شد: مذاکره با بازیکنان خارجی که مد نظر جواد نکونام سرمربی ما قرار دارند را پیگیری می‌کنیم. تیم بر اساس نظر نکونام بسته می‌شود و در مورد بازیکنان کمتر از ۲۳ سال نیز در حال مذاکره هستیم.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=395908

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]