2

کنعانی: آمریکا با کف و سوت از قصاب تل‌آویو استقبال می‌کند

  • کد خبر : 395971
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۹

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکش به سفر نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: ‏نخست وزیر جنایتکار یک رژیم جعلی پس از ۹ ماه نسل‌کُشی و کودک‌کُشی، در آغوش حامیان خود است. و اینگونه است که چندین دهه تلاش‌های […]

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکش به سفر نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: ‏نخست وزیر جنایتکار یک رژیم جعلی پس از ۹ ماه نسل‌کُشی و کودک‌کُشی، در آغوش حامیان خود است. و اینگونه است که چندین دهه تلاش‌های فریبنده تمدن غربی برای نشان دادن چهره‌ای معصوم و انسان‌دوستانه از خود به جهانیان نقش برآب می‌شود و چهره خشِن و دیوصفتِ سیاست آمریکا برای همه جهان عیان می‌گردد.

کنعانی تصریح کرد: اینک مضحک‌ترین شعاری که از زبان رهبران و دولتمردان آمریکایی و اروپایی شنیده می‌شود، شعار حقوق بشر است. حقوق طبیعی فلسطینیان از جمله حق حیات و زندگی، برخورداری از امنیت، دسترسی به آب، غذا، دارو و درمان و … به وحشتناکترین شکل ممکن در مقابل چشمان کاملا باز دنیا در نوار ‎غزه و کرانه غربی پایمال می‌شود و کودکان فلسطینی هر روز توسط قصاب تل‌آویو سلاخی می‌شوند و در مقابل این همه جنایت، دولت و کنگره آمریکا از این جلاد با کف و سوت استقبال می‌کنند. 

سخنگوی وزارت خارجه در آخر نوشت: ننگ واژه بسیار کوچکی برای این فضاحت است.

نتانیاهو که به آمریکا سفر کرده، روز گذشته در کنگره سخنرانی کرد. وی در خصوص روابط بین رژیم صهیونیستی و آمریکا که در بحبوحه جنگ غزه به شدت تیره شده است، بیان کرد: آمریکا و اسرائیل باید در کنار یکدیگر بایستند. زیرا زمانیکه ما کنار هم باشیم، چیزی ساده اتفاق می‌افتد؛ ما پیروز می‌شویم و آنها شکست می‌خورند.

نخست وزیر رژیم اسرائیل افزود: از  بایدن به خاطر حمایت قاطع از اسرائیل بعد از حمله هفتم اکتبر تشکر می‌کنم، او خود را «صهیونیست» توصیف می‌کند و آمریکا و اسرائیل باید در کنار هم بایستند.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=395971

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]