1

رضازاده: مساله غزه اولویت اصلی مجلس دوازدهم است

  • کد خبر : 396005
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجلس دوازدهم همچون مجلس یازدهم عضویت اصلی خود را در حمایت از مردم فلسطین و غزه قرار می‌دهد و مساله غزه را در مجامع بین‌المللی پیگیری خواهد کرد. یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات مقام معظم […]

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجلس دوازدهم همچون مجلس یازدهم عضویت اصلی خود را در حمایت از مردم فلسطین و غزه قرار می‌دهد و مساله غزه را در مجامع بین‌المللی پیگیری خواهد کرد.

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس دوازدهم مبنی بر این‌که همچنان مساله غزه مساله اول دنیای اسلام است، گفت: بیانات مقام معظم رهبری برای قوای سه‌گانه فصل‌الخطاب است ایشان غزه را به عنوان مساله اصلی و اول جهان اسلام می‌دانند و غزه خط مقدم جبهه اصلی ما در نبرد با رژیم صهیونیستی و جنایت‌کش اسرائیل است.

وی اضافه کرد: جان و ناموس و حیثیت و شرف مسلمانان در خطر است لذا باید فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از غزه فصل‌الخطاب تمام کشورهای منطقه، مسلمان و آزادیخواه جهان باشد.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس تاکید کردند که نباید درباره غزه آرام گرفت و ساکت شد و مساله غزه مصداق مهم فعالیت مجلس شورای اسلامی در مسائل خارجی و دیپلماسی است، لذا با عنایت به این فرمایشات مجلس شورای اسلامی باید در مجامع بین‌المللی و سفر به کشورهای خارجی به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران موضوع غزه و جنایات رژیم صهیونیستی را مطرح کرده و اولویت برنامه‌های اصلی خود قرار دهد در داخل نیز این موارد را در قالب نطق‌ها، بیانیه‌ها و حتی قوانین دنبال کند.

رضازاده در پایان تاکید کرد که مجلس دوازدهم همچون مجلس یازدهم مساله غزه را اولویت اصلی خود می‌داند و آن را در مجامع بین‌المللی پیگیری می‌کند.

انتهای پیام

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=396005

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]