0

کابل: جهان با برداشتن تحریم‌ها به تعامل مثبت روی آورد

  • کد خبر : 396023
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۵۰

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ملا عبدالغنی برادر» معاون اقتصادی نخست وزیر حکومت طالبان در کنفرانس کار در کابل اظهار داشت تحریم‌های بانکی باعث مشکلات اقتصادی فراوان و افزایش سطح بیکاری در افغانستان شده است. وی در ادامه با اشاره به کشورهای غربی تاکید کرد کشورها این تحریم‌های ظالمانه را بردارند و به تعامل […]

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ملا عبدالغنی برادر» معاون اقتصادی نخست وزیر حکومت طالبان در کنفرانس کار در کابل اظهار داشت تحریم‌های بانکی باعث مشکلات اقتصادی فراوان و افزایش سطح بیکاری در افغانستان شده است.

وی در ادامه با اشاره به کشورهای غربی تاکید کرد کشورها این تحریم‌های ظالمانه را بردارند و به تعامل مثبت با طالبان روی آورند.

بر اساس بیانیه دفتر معاون اقتصادی نخست وزیر طالبان، حکومت افغانستان با درنظرداشت منافع ملی و احترام متقابل، آماده تعامل مثبت با همه‌ کشورهای جهان است.

ملابرادر همچنین گفت امارت اسلامی نگرانی‌ها و مشکلات مردم را نادیده نگرفته است و تلاش می‌کند تا ضمن فراهم کردن تسهیلات به شهروندان افغانستان، زمینه کار را نیز مهیا کنند.

وی خاطرنشان کرد پروژه کانال قوش‌تپه، حوزه‌ نفتی آمو، سد بخش‌آباد و سایر پروژه‌های اساسی دیگر آغاز شده و چند هزار نفر مشغول به کار هستند.

کشورهای غربی همواره پیش‌شرط‌هایی از جمله رعایت حقوق بشر و حقوق زنان را برای تعامل و حتی به رسمیت شناسی طالبان به مقامات افغانستان خاطرنشان کرده است.

انتهای پیام/.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=396023

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]