2

برنامه بازی‌های نساجی در لیگ بیست‌وچهارم

  • کد خبر : 396041
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۴:۲۶

به گزارش ایرنا، ۱۶ تیم حاضر در لیگ بیست‌وچهارم برنامه بازی‌های خود را با انجام قرعه‌کشی جدول مسابقات بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور دریافت کرده‌اند و تکلیف همه تیم‌ها برای انجام بازی‌های خانگی و خارج از خانه تا پایان فصل مشخص شده است. تنها نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال کشور هم که امروز […]

به گزارش ایرنا، ۱۶ تیم حاضر در لیگ بیست‌وچهارم برنامه بازی‌های خود را با انجام قرعه‌کشی جدول مسابقات بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور دریافت کرده‌اند و تکلیف همه تیم‌ها برای انجام بازی‌های خانگی و خارج از خانه تا پایان فصل مشخص شده است.

تنها نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال کشور هم که امروز برای برگزاری اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل عازم ترکیه شد، بنا بر قرعه‌کشی برنامه بازی‌های خود در فصل بیست‌وچهارم را دریافت کرده و قرار است لیگ بیست‌وچهارم را با تکرار بازی پایانی لیگ بیست‌وسوم آغاز کند.

البته با توجه به نواقصی که سازمان لیگ از ورزشگاه شهید وطنی گرفته هنوز مشخص نیست که نساجی بازی‌های خانگی‌اش در لیگ بیست‌وچهارم را در قائمشهر آغاز می‌کند یا باید مانند لیگ بیست‌ویکم خارج از قائمشهر از حریفانش میزبانی کند. اما در هر حال بر اساس جدول برنامه مسابقات، نساجی فصل را با میزبانی آغاز می‌کند و در هفته‌های سوم، هفتم، نهم، دهم، دوازدهم و چهاردهم نیز میزبان است.

نساجی که آخرین هفته فصل گذشته در دیداری حساس و تعیین‌کننده برای بقای خوزستانی‌ها در لیگ برتر میزبان فولاد بود، ۲۵ مرداد در نخستین مسابقه لیگ بیست‌وچهارم نیز باید از این تیم میزبانی کند.

این تیم در هفته دوم راهی اراک می‌شود و در زمین خانگی آلومینیوم به مصاف ایرالکویی‌ها می‌رود. هفته سوم لیگ برای نساجی با دیدار خانگی مقابل گل‌گهر سیرجان برگزار می‌شود.

نساجی در چهارمین هفته فصل باید عازم یزد شود و به مصاف تیم تازه‌وارد چادرملوی اردکان برود. هفته پنجم رقابت‌ها الهامی و بازیکنانش در خانه از استقلال تهران میزبانی می‌کنند و سپس برای انجام ششمین مسابقه راهی قزوین می‌شوند و با شمس‌آذر مسابقه می‌دهند.

چهارمین دیدار خانگی نساجی در هفته هفتم مسابقات دیدار با ملوان انزلی است. پس از آن نساجی‌چی‌ها راهی نصف‌جهان می‌شوند تا در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف سپاهان بروند.

برنامه بازی‌های نساجی در لیگ بیست‌وچهارم

نساجی در هفته‌های نهم و دهم میزبان حریفان است. ابتدا از استقلال خوزستان میزبانی می‌کند و سپس در هفته دهم باید میزبان مس رفسنجان شود.

دیدار نساجی با قهرمان لیگ بیست‌وسوم یعنی پرسپولیس نیز هفته یازدهم در تهران برگزار می‌شود و پس از آن نساجی در خانه از خیبر خرم‌آباد قهرمان لیگ آزادگان در فصل گذشته رقابت‌ها میزبانی می‌کند.

هفته سیزدهم رقابت‌ها نساجی مهمان هوادار می‌شود و در هفته چهاردهم از تراکتور میزبانی خواهد کرد. آخرین دیدار نیم‌فصل نخست نساجی نیز در هفته پانزدهم مقابل ذوب‌آهن و در زمین حریف برگزار می‌شود.

به این ترتیب نساجی در هشت هفته از ۱۵ هفته نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌وچهارم میزبان رقابت‌هاست و در هفت هفته بای مهمان حریفان شود.

هواداران نساجی هنوز به طور دقیق از این‌که تیم‌شان در قائمشهر لیگ را آغاز می‌کند یا ممکن است سازمان لیگ مجوز برگزاری مسابقات در این ورزشگاه را ندهد اطلاعی ندارند. این موضوع هنوز از سوی مسئولان باشگاه نساجی نیز به طور دقیق اعلام نشده و پیگیری‌هایی از سوی کادر مدیریتی این باشگاه و مسئولان ارشد استان در حال انجام است تا مجوز برگزاری مسابقات خانگی نساجی در ورزشگاه شهید وطنی صادر شود.

تیم فوتبال نساجی مازندران پس از چند هفته استراحت و تعطیلات که برای هواداران این تیم با خبرهای نگران‌کننده‌ واگذاری امتیاز تیم و خداحافظی ساکت الهامی همراه بود، از روز چهارشنبه ۲۷ تیر زیر نظر ساکت الهامی تمرینات پیش‌فصل را برای حضور در لیگ بیست‌وچهارم آغاز کرد.

این تیم امروز -چهارشنبه- برای برگزاری اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل عازم استانبول شد تا اردوی ۱۲ روزه‌ای را زیر نظر ساکت الهامی در کم کاراتپه ترکیه برگزار کند. نساجی در این اردو قرار است سه دیدار تدارکاتی نیز با تیم‌هایی از افریقا و اروپا نیز برگزار کند.

نساجی در فصل پیشین رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور پس از ماه‌ها ناکامی و قعرنشینی در آستانه سقوط به لیگ آزادگان بود که با روی کار آمدن ساکت الهامی در ۱۳ هفته پایانی توانست امتیازات لازم برای بقا در لیگ را کسب کند. این تیم لیگ بیست‌وسوم را با ۲۹ امتیاز و قرار گرفتن در رتبه دوازدهم به پایان رساند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=396041

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]