0

سرود رژیم صهیونیستی زیر طنین «مقاومت» محو شد

  • کد خبر : 396096
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷

به گزارش صبح پنجشنبه ایرنا، المپیک ۲۰۲۴ پاریس که به طور رسمی از فردا پس از برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز می‌شود، تحت‌الشعاع جنگ‌های جاری در نوار غزه و اوکراین قرار دارد. تصمیم مقامات فرانسوی مبنی بر میزبانی از نمایندگان رژیم صهیونیستی در این رویداد به‌رغم جنایات اشغالگران در نوار غزه و بی‌توجهی آنها به درخواست‌های […]

به گزارش صبح پنجشنبه ایرنا، المپیک ۲۰۲۴ پاریس که به طور رسمی از فردا پس از برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز می‌شود، تحت‌الشعاع جنگ‌های جاری در نوار غزه و اوکراین قرار دارد. تصمیم مقامات فرانسوی مبنی بر میزبانی از نمایندگان رژیم صهیونیستی در این رویداد به‌رغم جنایات اشغالگران در نوار غزه و بی‌توجهی آنها به درخواست‌های بین‌المللی برای ممانعت از حضور آنها در پاریس و حضور در بازی‌های تابستانی، یکی از سوژه‌های داغ این دوره از رقابت‌هاست.

فرانسوی‌ها بدون توجه به درخواست جامعه بین‌الملل، به‌تازگی از حفاظت ۲۴ ساعته از نمایندگان رژیم کودک‌کش صهیونیستی در طول بازی‌های المپیک نیز خبر داده‌اند!

رقابت‌های فوتبال المپیک از دیروز شروع شد و در یکی از این دیدارها، تیم رژیم صهیونیستی برابر مالی به میدان رفت. به نوشته یورونیوز، در آستانه این دیدار، بیش از یک‌هزار نیروی پلیس شامل نیروهای نقاب‌دار ضد تروریستی فضای امنیتی پیرامون این بازی و ورزشگاه پارک‌دِپرنس را تشدید کرده بودند.

بخش‌هایی از ورزشگاه نیمه‌پُر نیز پیش از شروع بازی، بلافاصله پس از پخش سرود رژیم صهیونیستی از بلندگوها، با فریادهای اعتراضی آن را «هو» کردند.

جرالد دارمانین، وزیر کشور فرانسه که بیرون از ورزشگاه و پیش از آغاز بازی با نیروهای پلیس خوش‌وبش کرد، تماشاگر ویژه بازی بود و درباره افزایش اعزام نیرو برای این بازی گفت که «این کار برای حصول اطمینان از اینکه همه برای ورزش به اینجا آمده‌اند، ضروری بود»!

فضای بخشی از ورزشگاه که درست زیر جایگاه خبرنگاران بود، به شدت ملتهب بود و گروهی از هواداران نیز پرچم فلسطین را به اهتزاز درآوردند و ماموران امنیتی برای ممانعت از این اقدام صلح‌آمیز مداخله کردند! البته باتوجه به حضور کاروان کشور فلسطین در این رویداد، ورود پرچم فلسطین به ورزشگاه‌های المپیک پاریس مجاز است.

براساس تصاویر منتشرشده، بیش از ۲۰ وَن پلیس به همراه کاروان ماموران موتورسوار اتوبوس تیم رژیم صهیونیستی را اسکورت می‌کردند. گزارش‌ها از احتمال برگزاری تجمعات اعتراضی علیه رژیم صهیونیستی در این بازی، نظارت و تدابیر امنیتی را تشدید کرده بود.

فدراسیون فوتبال فلسطین هفته گذشته درخواستی را مبنی بر تعلیق تیم رژیم صهیونیستی از رقابت‌های بین‌المللی تسلیم فیفا کرد و این نهاد در اقدامی عجیب اعلام کرد که «بعد از بازی‌های المپیک» به آن را رسیدگی خواهد شد!

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=396096

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]