0

آزمون را «اسب» به امارات برد!

  • کد خبر : 396161
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۴

افق نیوز؛ به گزاری خبرگزاری تسنیم، سردار آزمون که به دلیل اختلافاتی که با ژابی آلونسو داشت، در برنامه‌های تاکتیکی این مربی اسپانیایی در بایرلورکوزن جایی ندارد؛ به همین دلیل با وجود داشتن پیشنهادی جدی از سوی باشگاه سویا، این مهاجم ایرانی ترجیح داد به جای ادامه حضور در فوتبال اروپا به شباب الاهلی امارات […]

افق نیوز؛

به گزاری خبرگزاری تسنیم، سردار آزمون که به دلیل اختلافاتی که با ژابی آلونسو داشت، در برنامه‌های تاکتیکی این مربی اسپانیایی در بایرلورکوزن جایی ندارد؛ به همین دلیل با وجود داشتن پیشنهادی جدی از سوی باشگاه سویا، این مهاجم ایرانی ترجیح داد به جای ادامه حضور در فوتبال اروپا به شباب الاهلی امارات بپیوندد و فوتبالش را در قاره آسیا ادامه دهد.

نیکولو اسکیرا خبرنگار ایتالیایی خبر داد؛ سردار آزمون ۲۸ ساله به همراه دوین اوزک مدیر فنی تیم فوتبال بایرلورکوزن راهی دبی شده‌اند. دوین اوزک قرار است مذاکرات را به سرانجام برساند و این انتقال قرار است به زودی رسمی شود. شباب برای عملی شدن این انتقال ۶ میلیون یورو خواهد پرداخت و در قراراد طرفین بند پاداش‌هایی هم گنجانده خواهد شد.

روزنامه «بیلد» آلمان هم گزارش داد؛ شباب الاهلی برای جذب آزمون ۶ میلیون یورو خواهد پرداخت و در سوی دیگر بابرلورکوزن که این مهاجم ایرانی تا سال ۲۰۲۷ با باشگاه قرارداد دارد، از پرداخت سالیانه ۳٫۵ میلیون یورو دستمزد به او خلاص می‌شود. این رسانه آلمانی همچنین مدعی شد؛ به نظر می‌رسد یکی از دلایلی که سردار آزمون شباب الاهلی را به عنوان مقصد بعدی‌اش انتخاب کرد این است که ورزش سوارکاری در امارات بسیار محبوب است و مشتاقان زیادی از جمله این مهاجم ایرانی دارد. آزمون صاحب بیش از ۵۰ اسب مسابقه‌ای است و زمان زیادی را به این علاقه‌اش اختصاص می‌دهد.

سردار آزمون که در لورکوزن نتوانست خودی نشان دهد، فصل گذشته به طور قرضی برای تیم رُم بازی کرد و در نهایت با فعال‌نشدن بند خرید ۱۲٫۵میلیون یورویی‌اش از سوی این باشگاه ایتالیایی به بایرلورکوزن بازگشت. مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان فصل اخیر در ۲۹ بازی از رقابت‌های مختلف (۸۰۳ دقیقه از ۲۶۱۰ دقیقه ممکن) برای جالوروسی به میدان رفت و آمار ۳ گل زده و ۴ پاس‌گل را از خود به‌جای گذاشت.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=396161

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]