1

مشکل شیرخشک نداریم/ مردم دنبال برند خاص نباشند!

  • کد خبر : 396258
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا رستمی گفت: تفاوت محسوسی در فرمولاسیون و ماده اولیه انواع شیرخشک‌های معمولی وجود ندارد، بنابراین والدین می‌توانند شیرخشک مورد نیاز کودک خود را از انواع برندهای موجود در بازار تهیه کنند. وی افزود: به منظور جلوگیری از بروز مشکل برای خانواده‌ها در تهیه برند خاص از شیرخشک‌های معمولی، […]

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا رستمی گفت: تفاوت محسوسی در فرمولاسیون و ماده اولیه انواع شیرخشک‌های معمولی وجود ندارد، بنابراین والدین می‌توانند شیرخشک مورد نیاز کودک خود را از انواع برندهای موجود در بازار تهیه کنند.

وی افزود: به منظور جلوگیری از بروز مشکل برای خانواده‌ها در تهیه برند خاص از شیرخشک‌های معمولی، از کادر سلامت، مشاوران و خانواده ها می‌خواهیم که از توصیه به مصرف برند خاص به والدین کودکان خودداری کنند.

مدیرکل امور فرآورده‌های طبیعی سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با اشاره به تولید مناسب شیرخشک‌های معمولی در کشور، تصریح کرد: در حال حاضر ذخیره مناسبی از شیرخشک‌های معمولی در انبارهای شرکت های تامین کننده و پخش وجود دارد و مشکلی در تامین شیرخشک‌های معمولی نداریم مگر انکه افراد بخواهند بر مصرف برند خاصی تاکید کنند.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=396258

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]