0

پدرام قاضی‌پور ذوب‌آهنی شد

  • کد خبر : 396262
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴

به گزارش بعد از ظهر جمعه ایرنا از باشگاه فرهنگی، ورزشی ذوب‌آهن، پدرام قاضی‌پور ۲۵ ساله با عقد قراردادی رسمی به مدت یک فصل به عضویت تیم ذوب‌آهن درآمد. وی که سابقه بازی در تیم‌های گل‌گهر سیرجان، ملوان انزلی و بعثت کرمانشاه را در کارنامه دارد، فصل گذشته یکی از بازیکنان تاثیرگذار ملوان بود که […]

به گزارش بعد از ظهر جمعه ایرنا از باشگاه فرهنگی، ورزشی ذوب‌آهن، پدرام قاضی‌پور ۲۵ ساله با عقد قراردادی رسمی به مدت یک فصل به عضویت تیم ذوب‌آهن درآمد.

وی که سابقه بازی در تیم‌های گل‌گهر سیرجان، ملوان انزلی و بعثت کرمانشاه را در کارنامه دارد، فصل گذشته یکی از بازیکنان تاثیرگذار ملوان بود که به جمع گاندوها ملحق شده است.

این مدافع چپ‌پا بعد از تایید فنی توسط محمد ربیعی سرمربی ذوب‌آهن، در جلسه با مدیران باشگاه به توافق رسید و قرارداد خود را به امضا رساند.

قاضی‌پور روز گذشته در تمرینات ذوب‌آهن در ورزشگاه ملت اصفهان حضور داشت تا خود را برای بازی در لیگ برتر بیست و چهارم آماده کند.

به گزارش ایرنا، ذوب‌آهن اصفهان در پایان لیگ برتر بیست و سوم فوتبال کشور با کسب ۴۲ امتیاز و با ۳۰ گل زده در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت تا نسبت به فصل قبل، چهار رتبه پیشرفت و هشت امتیاز بیشتر کسب کند و به بهترین نتیجه خود در ۶ سال اخیر دست یابد.

ذوب‌آهن برای فصل پیش‌رو لیگ برتر فوتبال، قرارداد امیرحسین رنگرز جدی و محسن آذرباد را تمدید و با شهرام سالاری، آرمان اکوان، رامتین سلیمان‌زاده و مهدی ممی‌زاده قرارداد جدید امضا کرد و با رهایی سبحان خاقانی از بند مصدومیت، آماده شروع لیگ برتر ۱۴۰۴-۱۴۰۳ می‌شود.

پدرام قاضی‌پور  ذوب‌آهنی شد

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=396262

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]