0

درخشان: رفتن عبدالکریم به سود پرسپولیس بود/ علیپور و احمدزاده بی‌معرفتی نکردند

  • کد خبر : 396314
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، درباره وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: خوشحالم چند بازیکن موثر جذب شدند، چون این بازیکنان می‌توانند در یک لحظه نتیجه را عوض کنند. بازیکن مراکشی سابقه بازی در جام‌جهانی را دارد و می‌تواند به ما کمک کند. البته امیدوارم بتوانیم اورونوف را هم در تیم نگه داریم، […]

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، درباره وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: خوشحالم چند بازیکن موثر جذب شدند، چون این بازیکنان می‌توانند در یک لحظه نتیجه را عوض کنند. بازیکن مراکشی سابقه بازی در جام‌جهانی را دارد و می‌تواند به ما کمک کند. البته امیدوارم بتوانیم اورونوف را هم در تیم نگه داریم، چراکه امسال در آسیا و لیگ برتر، کار سختی داریم.

وی درباره مشخص شدن برنامه‌ بازی‌های پرسپولیس در لیگ، گفت: در چند هفته‌ اول، بازی‌های سختی داریم اما برای تیمی که قهرمانی می‌خواهد، فرقی نمی‌کند در چه هفته‌ای و با کدام تیم بازی کند. به هر حال باید با تیم‌های قدرتمند بازی کنیم و مهم این است که در هر بازی، موفق باشیم. امیدوارم در نیم فصل نخست امتیازات خوبی کسب کنیم تا در نیم فصل دوم، استرس نداشته باشیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت فولاد در فصل پیش‌رو، اظهار داشت: یحیی‌ گل‌محمدی می‌تواند با سبکی که دارد، فولاد را به بالای جدول برساند و زنگ خطری برای سایر تیم‌ها باشد. امیدوارم او با فولاد در لیگ برتر موفق باشد و دل هواداران خوزستانی را شاد کند.

درخشان: رفتن عبدالکریم به سود پرسپولیس بود/ علیپور و احمدزاده بی‌معرفتی نکردند

درخشان درباره بازگشت بازیکنان پیشین پرسپولیس نظیر فرشاد احمدزاده و علی علیپور، بیان کرد: آنها به خانه برگشتند و از این بابت خیلی خوشحالم. آنها مثل برخی بازیکنان بی‌معرفتی نکردند. علی علیپور و فرشاد احمدزاده در اروپا بازی کرده‌اند و شک ندارم، می‌توانند به تیم کمک کنند. بنابراین امسال هم باید شاهد یک خط حمله خطرناک از پرسپولیس باشیم، چون بهترین‌ها را در اختیار داریم. جای تعجب دارد هر بازیکنی که در پرسپولیس بازی می‌کند بزرگ می‌شود و سریع درخواست جدایی می‌دهد! پرسپولیس جایی است که بازیکنان را به دنیا معرفی می‌کند، اما بازیکنان نباید گذشته‌اش را فراموش کند.

وی به جدایی عبدالکریم حسن، مدافع قطری از پرسپولیس نیز اشاره کرد و یادآور شد:‌ خوب شد عبدالکریم از پرسپولیس رفت، چون با همین کار ۷۰ میلیارد به سقف بودجه پرسپولیس اضافه شد و باشگاه با این پول می‌تواند چند بازیکن خوب جذب کند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد جدایی علیرضا بیرانوند و فقدان دروازه‌بان مطرح در این تیم، عنوان کرد:‌ پرسپولیس نباید به دنبال دروازه‌بان‌های داخلی برود، چون به گلر شش‌دانگ احتیاج دارد که بتواند در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=396314

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]