0

مردم ماهِ ایران

  • کد خبر : 396340
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری مهر گروه های مردمی و مشارکت آنها در مسائل کشور یکی از نقاط عطف انقلاب اسلامی در میدان دادن به توان عمومی ملت ایران است. جمعی از نیروهای انقلاب اسلامی در قالب ستاد نهضت اجتماعی جوانان به پایش ارزیابی، سطح بندی و الگو نمایی از این کنشگران میدانی پرداخته اند. جمعی از […]

به گزارش خبرگزاری مهر گروه های مردمی و مشارکت آنها در مسائل کشور یکی از نقاط عطف انقلاب اسلامی در میدان دادن به توان عمومی ملت ایران است. جمعی از نیروهای انقلاب اسلامی در قالب ستاد نهضت اجتماعی جوانان به پایش ارزیابی، سطح بندی و الگو نمایی از این کنشگران میدانی پرداخته اند.

جمعی از برادران انقلابی در طی ۳ سال به حضور میدانی در ۴۸۷ شهرستان کشور به مصاحبه با بیش از ۱۴ هزار گروه اجتماعی پرداخته است فراوانی موضوعی گروه ها در عناوین قرض الحسنه خیریه کانونهای حمایت کشاورزی و دامپروری آسیبهای اجتماعی و خدمات اجتماعی محیط زیست و مروجین کسب و کار میباشد پیمایش ها به صورت میدانی از طریق بازدید مصاحبه اخذ مستندات مورد مداقه و تحقیق قرار گرفته است.

خبرگزاری مهر در نظر دارد در قالب پرونده ای از روایتهای کوتاه در اشراب ایده های رسانه ای برای جریان روایی رسانه انقلاب اسلامی گام بردارد تا با آشنایی با ایده ها نسبت به تولید قالب‌های رسانه ای و معرفی این فعالیتهای انقلابی و فتوحات جریان مردمی به فضای امید بخش و الگوده جهت ایجاد حرکت عمومی دامن زند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=396340

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]