1

با منتفی شدن حضور دروازه‌بان پرسپولیس در آلومینیوم؛‌ اراکی‌ها به دنبال سنگربان استقلال

  • کد خبر : 396368
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۶:۳۷

به گزارش ایرنا، تابستان سال گذشته احمد گوهری سنگربان تیم فوتبال پرسپولیس با قراردادی قرضی راهی اراک شد تا لباس آلومینیوم را بر تن کند. گوهری در لیگ بیست و سوم و جام حذفی عملکرد قابل قبولی در قفس توری ایرالکو داشت و همین موضوع سبب شد تا با نظر مجتبی حسینی سرمربی این تیم […]

به گزارش ایرنا، تابستان سال گذشته احمد گوهری سنگربان تیم فوتبال پرسپولیس با قراردادی قرضی راهی اراک شد تا لباس آلومینیوم را بر تن کند.

گوهری در لیگ بیست و سوم و جام حذفی عملکرد قابل قبولی در قفس توری ایرالکو داشت و همین موضوع سبب شد تا با نظر مجتبی حسینی سرمربی این تیم مدیران آلومینیوم به دنبال انتقال قطعی او به اراک باشند.

با توجه به حواشی به وجود آمده بر سر انتقال مهدی لیموچی به پرسپولیس و حضور این بازیکن در سپاهان اصفهان، سرخ‌پوشان نیز کار را برای جذب گوهری توسط آلومینیوم سخت کردند تا جایی که این باشگاه اراکی قید این دروزاه‌بان را زد و به سراغ گزینه دیگری رفت.

شنیده‌های خبرنگار ایرنا از این موضوع حکایت دارد که باشگاه آلومینیوم در تلاش است تا محمدرضا خالدآبادی سنگربان جوان و نیمکت‌نشین استقلال را به خدمت بگیرد. خالدآبادی بعد از درخشش در لیگ بیست و دوم در حالی که از سرخابی‌های پایتخت پیشنهاد داشت راهی استقلال شد ولی در فصل گذشته تنها در بازی با تراکتور تبریز فرصت بازی پیدا کرد.

گفتنی است این دروازه‌بان نیز برای اینکه بتواند بازی کند به دنبال جدایی است و از پیشنهاد آلومینیوم نیز استقبال کرده است. باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی برای این سنگربان ۲۳ ساله رقم خواهد خورد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=396368

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]