0

گولیسانی: به هواداران پرسپولیس قول می‌دهم برای موفقیت بجنگیم

  • کد خبر : 396400
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷

به گزارش عصر شنبه ایرنا، گئورگی گولسیانی پس از تمدید قرارداد در باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با افتخار با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کردم. می‌دانید که چقدر این تیم را دوست دارم و می‌دانم هواداران هم حامی من هستند. همه می‌دانند وقتی قولی بدهم، پای آن خواهم ماند. وی یادآور شد: دیروز […]

به گزارش عصر شنبه ایرنا، گئورگی گولسیانی پس از تمدید قرارداد در باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با افتخار با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کردم. می‌دانید که چقدر این تیم را دوست دارم و می‌دانم هواداران هم حامی من هستند. همه می‌دانند وقتی قولی بدهم، پای آن خواهم ماند.

وی یادآور شد: دیروز با گاریدو سرمربی تیم صحبت کردم اما تمرینی با او نداشتم. صحبت‌هایمان در حد معرفی‌های اولیه بود اما امیدوارم او در کار حرفه‌ای خودشان موفق باشند، چون مربی باسابقه و مشهوری است. با فلسفه‌ای که گاریدو دارد، مطمئنم موفق می‌شود و بهترین‌ها را برایش آرزو می‌کنم. طی روزهای آینده در تمرینات گروهی شرکت می‌کنم.

گولیسانی: به هواداران پرسپولیس قول می‌دهم برای موفقیت بجنگیم

مدافع پرسپولیس، خاطرنشان کرد: رقابت خیلی سختی با محمدحسین کنعانی و مرتضی پورعلی‌گنجی در خط دفاع این تیم در فصل گذشته وجود داشت. موفقیت‌های ما نشان می‌دهد که رقابت در خط دفاعی چقدر خوب بوده و با این روند مشکلی ندارم.

وی گفت: برای پورعلی‌گنجی خیلی خوشحالم و به او تبریک می‌گویم که قرارداد جدید بست. برگشت او آسان نبود، چون مصدومیت شدیدی داشت.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=396400

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]