1

قزاقستان و ژاپن به مدال‌های طلای جودو در روز نخست رسیدند

  • کد خبر : 396416
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴

افق نیوز؛ به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، رقابت‌های جودوی المپیک ۲۰۲۴ پاریس از صبح امروز(شنبه) با برگزاری رقابت‌های اوزان ۶۰- کیلوگرم بانوان و ۴۸- کیلوگرم آقایان پیگیری شد و نمایندگان قزاقستان و ژاپن موفق به کسب مدال‌های طلای روز نخست شدند.  در رقابت‌های وزن ۶۰- کیلوگرم آقایان، یلدوس سمتوف  از قزاقستان با […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، رقابت‌های جودوی المپیک ۲۰۲۴ پاریس از صبح امروز(شنبه) با برگزاری رقابت‌های اوزان ۶۰- کیلوگرم بانوان و ۴۸- کیلوگرم آقایان پیگیری شد و نمایندگان قزاقستان و ژاپن موفق به کسب مدال‌های طلای روز نخست شدند. 

در رقابت‌های وزن ۶۰- کیلوگرم آقایان، یلدوس سمتوف  از قزاقستان با برتری در دیدار نهایی مقابل لوکا مخیدزه از فرانسه به مدال طلا رسید. در این وزن فرانسیکو گاریگوس از اسپانیا و ناگایاما ریوجو از ژاپن نیز مدال برنز مشترک کسب کردند. 

همچنین در رقابت‌های وزن ۴۸- کیلوگرم بانوان، تسوندا ناتسومی از ژاپن با برتری مقابل باسانخو باوودوری از مغولستان به مدال طلا رسید و نماینده مغولستان به مدال نقره بسنده کرد. در این وزن شیرینه بویکلی از فرانسه و تارا بابولفتح از سوئد نیز مدال برنز مشترک کسب کردند. 

فردا(یکشنبه – ۷ مردادماه) این رقابت‌ها با برگزاری اوزان ۶۶- کیلوگرم آقایان و ۵۲- کیلوگرم بانوان پیگیری خواهد شد. 

انتای پیام/ 

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=396416

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]