1

رمضانی: دوست داشتم در استقلال بمانم/ فشار زیادی روی من بود

  • کد خبر : 396426
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷

به گزارش ایرنا، آرمان رمضانی مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران امروز شنبه بعد از خروج از دفتر این باشگاه در رابطه با تمدید قرارداد با آبی‌پوشان پایتخت اظهار داشت: باعث افتخار من است که دوباره در خدمت باشگاه استقلال تهران باشم. وی در رابطه با اینکه تقریبا جزو نفرات آخر برای تمدید قرارداد با استقلال […]

به گزارش ایرنا، آرمان رمضانی مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران امروز شنبه بعد از خروج از دفتر این باشگاه در رابطه با تمدید قرارداد با آبی‌پوشان پایتخت اظهار داشت: باعث افتخار من است که دوباره در خدمت باشگاه استقلال تهران باشم.

وی در رابطه با اینکه تقریبا جزو نفرات آخر برای تمدید قرارداد با استقلال بود بیان کرد: کادرفنی به من اعلام کرده بود که صبر کنم و با جایی قرارداد امضا نکنم. از تیم‌هایی که من پیشنهاد داده‌اند نیز تشکر می‌کنم. دوست داشتم که در استقلال بمانم و برای همین صبر کردم و خداراشکر که قراردادم تمدید شد.

وی در رابطه با مصاحبه‌ای که قبل از تمدید داشت و اظهار کرده بود که باشگاه جواب وی را نمی‌دهد و آینده او در خطر است، اظهار داشت: مصاحبه را طور دیگر بازتاب داده بودند و اصلا مصاحبه تندی نبود. به دلیل تمدید قرارداد فشار روی من زیاد بود ولی موضوع خاصی نبود.

رمضانی در رابطه با اینکه آیا به همراه استقلال به ترکیه سفر می‌کند یا خیر؟ اظهار داشت: بله، الان راهی فرودگاه می‌شوم تا به همراه تیم اعزام شوم.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=396426

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]