1

ادامه درخشش طارمی در لباس اینتر؛ دبل مهدی مقابل لاس پالماس

  • کد خبر : 396469
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال اینتر سومین دیدار پیش فصل خود را از ساعت ۲۱ مقابل لاس پالماس اسپانیا در استادیوم اورگل شهر چزنا برگزار کرد و در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر صفر اینتر به پایان رسید. افعی‌ها قبل از این دیدار مقابل تیم‌های لوگانو و پرگولتسه با درخشش مهدی طارمی به […]

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال اینتر سومین دیدار پیش فصل خود را از ساعت ۲۱ مقابل لاس پالماس اسپانیا در استادیوم اورگل شهر چزنا برگزار کرد و در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر صفر اینتر به پایان رسید.

افعی‌ها قبل از این دیدار مقابل تیم‌های لوگانو و پرگولتسه با درخشش مهدی طارمی به برتری دست پیدا کرده بودند و لاس پالماس که فصل گذشته را در رتبه شانزدهم لالیگا به پایان رساند به مراتب حریف قدرتمندتری نسبت به ۲ دیدار قبلی افعی‌ها بود.

ادامه درخشش طارمی در لباس اینتر؛ دبل مهدی مقابل لاس پالماس

مهدی طارمی ستاره ایرانی و جدید تیم فوتبال اینتر که در دیدارهای قبلی ۳ گل و یک پاس گل را در کارنامه خود ثبت کرده بود و شروعی طوفانی در لباس این تیم داشت در این دیدار نیز از ابتدا با لباس جدید اینتر که منقش به دو ستاره به نشانه ۲۰ قهرمانی سری آ به میدان رفت.

طارمی در این دیدار نیز به درخشش خود ادامه داد. او در دقیقه ۱۰ موفق شد یک ضربه پنالتی را برای اینتر از مدافع حریف بگیرد و خودش با یک ضربه چیپ به مرکز دروازه، دینکو هورکاس، سنگربان لاس پالماس را فریب داد و توپ را به گل تبدیل کرد.

ادامه درخشش طارمی در لباس اینتر؛ دبل مهدی مقابل لاس پالماس

این پایان کار نبود، در دقیقه ۳۷ مهاجم ایرانی اینتر موفق شد روی یک کار تیمی زیبا گل دوم را به ثمر برساند. پاس رو به بیرون هنریک میخیتاریان به طارمی رسید و این بازیکن به راحتی با یک ضربه بغل پا گل دوم را وارد دروازه لاس پالماس کرد.

فدریکو دیمارکو در دقیقه ۸۵ موفق شد گل سوم را برای اینتر به ثمر برساند و طارمی نیز در دقیقه ۸۷ جای خود را به کوئتو داد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=396469

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]