0

تاج: ۲ باشگاه باید برای آماده‌سازی ورزشگاه تختی پول بدهند/ پول VAR هنوز واریز نشده است

  • کد خبر : 396577
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲

به گزارش ایرنا، مهدی تاج امروز دوشنبه در خصوص تعمیرات ورزشگاه آزادی اظهار داشت: در مجموعه ورزشگاه آزادی کارهای اصولی در حال انجام است و چند باری نیز بازدید جدی داشتم. واقعیت این است که احتمال آزادی برای لیگ آماده نشود و اگر این اتفاق بیفتد باید روی ورزشگاه جایگزین فکر کنیم که آن‌ هم […]

به گزارش ایرنا، مهدی تاج امروز دوشنبه در خصوص تعمیرات ورزشگاه آزادی اظهار داشت: در مجموعه ورزشگاه آزادی کارهای اصولی در حال انجام است و چند باری نیز بازدید جدی داشتم. واقعیت این است که احتمال آزادی برای لیگ آماده نشود و اگر این اتفاق بیفتد باید روی ورزشگاه جایگزین فکر کنیم که آن‌ هم ورزشگاه تختی است. ۲ باشگاه باید حدود ۱۷ میلیارد و نیم کمک مالی کنند تا کارهای لازم در این ورزشگاه برای آمادگی انجام شود.

وی ادامه داد: اگر به AFC ورزشگاه آماده‌ای را اعلام نکنیم، آن‌ها یک ورزشگاه خارج از کشور را به ما معرفی می‌کنند تا بازی‌ها در آن برگزار شود. ورزشگاه قدس را نیز برای ۲ باشگاه هوادار و چادرملو اردکان پیش‌بینی‌ کردیم و در حال تلاش هستیم که امسال آماده شود.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به مشکلات فوتبال ایران در سال‌های اخیر عنوان کرد: سال‌های زیادی است که خیلی کارها مثل بلیط الکترونیکی را می‌خواهیم ولی انجام نشده است. چند ماهی است که همه توانمان روی انجام چنین کارهایی گذاشتیم که وظیفه فدراسیون هم نیست ولی یک نفر باید مسئولیت‌ آن‌ها را بپذیرد و انجام دهد.

وی ادامه داد: اگر عملیات بازسازی ورزشگاه آزادی به پایان برسد، همه چیز به شرایط عادی باز می‌گردد ولی درخواستی که در مورد آزادی از ما شد این است که بار روی دوش ورزشگاه را کم کنیم پس باید بازی‌های که تماشاگر کم‌تری دارند به ورزشگاه تختی بروند.

تاج در مورد تجهیز کمک داور ویدئویی گفت: موضوع VAR توسط فدراسیون در حال پیگیری است و شرکت تجهیز و توسعه هم در حال تلاش برای پرداخت پول است ولی هنوز چیزی به دست ما نرسیده است و امیدواریم پرداخت شود.

وی در آخر با تاکید بر حضور بانوان خاطرنشان کرد: یگان ویژه گزارشی را در خصوص مشکلات و موانع حضور بانوان در ورزشگاه به ما رساند ولی همه تلاش‌ها بر این است که مشکلات را به نحوی حل کنیم نه آنکه از حضور آن‌ها جلوگیری شود.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=396577

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]