1

پوست‌اندازی دریای بابل در فصل جدید فوتبال کشور

  • کد خبر : 396617
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴

به گزارش ایرنا، بابلی‌ها پس از چند دوره حضور تیمی از شهرشان در لیگ دسته یک فوتبال کشور با سقوط دریای کاسپین بابل به لیگ دسته دوم، در فصل پیش رو نماینده‌ای در لیگ آزادگان ندارند و باید بازی‌های دریا را در لیگ دسته دوم دنبال کنند. دریای بابل از زمانی که با خرید امتیاز […]

به گزارش ایرنا، بابلی‌ها پس از چند دوره حضور تیمی از شهرشان در لیگ دسته یک فوتبال کشور با سقوط دریای کاسپین بابل به لیگ دسته دوم، در فصل پیش رو نماینده‌ای در لیگ آزادگان ندارند و باید بازی‌های دریا را در لیگ دسته دوم دنبال کنند.

دریای بابل از زمانی که با خرید امتیاز خونه‌به‌خونه بابل در لیگ آزادگان حضور یافت تا پایان فصل قبل رقابت‌ها همواره با چالش‌های متعددی روبه‌رو بود و تقریبا روی آرامش ندید. مدیرعامل و مالک باشگاه تصمیم گرفته تا با تشکیل هیئت مدیره و حرفه‌ای کردن تصمیم‌گیری‌ها این تیم را وارد فصل جدید فوتبال کشور کند.

طی روزهای اخیر جلسه‌ای در هتل استقلال تهران برگزار شد که خروجی آن تعیین اعضای هیئت مدیره باشگاه دریای بابل و معرفی اعضا توسط جواد رمضانی مدیرعامل باشگاه بود.

احمد فاطمی (نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی)، بیژن قاسم‌زاده (بازپرس سابق هنر و رسانه قوه قضاییه)، ابراهیم کاردگر (مدیرعامل سابق بیمه‌های دانا و ملت)، کمال علیپور (نماینده سابق مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی)، عسگر توکلی (رئیس هیئت مدیره اتحادیه کشوری تعاونی‌های سهام عدالت)، صالح نادری (عضو هیئت مدیره نفت صدف بوشهر)، محسن کبود (شهردار سرخرود)، سید عیسی جعفرپور (عضو هیئت مدیره نظام پزشکی بابل) و محمدرضا بحرگردنیکو (نایب رئیس هیئت ورزش روستایی مازندران) اعضای هیئت مدیره باشگاه دریای بابل هستند. امیر عابدینی مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس تهران هم به عنوان مشاور عالی باشگاه دریای کاسپین بابل منصوب شد.

پوست‌اندازی دریای بابل در فصل جدید فوتبال کشور
اعضای هیئت مدیره باشگاه دریای کاسپین بابل

عضو هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه دریای کاسپین بابل درباره تغییرات مدیریتی لحاظ شده در این باشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: مدیریت و تیمداری در باشگاه دریای کاسپین بابل از حالت سنتی خارج شده و از این فصل به صورت حرفه‌ای انجام می‌شود.

محمدرضا بحرگرد افزود: این تیم طی سال‌های اخیر به دلیل مشاوره‌های نادرست با مشکل مواجه شد. وضعیت این تیم در فصل‌های گذشته و سقوطش به لیگ دسته دوم برازنده تیمی که نام پرسابقه و محبوب دریای بابل را یدک می‌کشد نیست. این تیم باید بر اساس مقررات باشگاه‌داری اداره شود و با تصمیم مدیرعامل نیز اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند تا در همین مسیر گام برداشته شود.

وی اظهار کرد: دریای بابل با سرمایه بخش خصوصی اداره می‌شود. مالک باشگاه با وجود همه بی‌مهری‌هایی که نسبت به این تیم شده و مقرون به صرفه نبودن تیمداری، فقط به خاطر علاقه مردم بابل به تیمداری ادامه داده است. اما از این فصل باشگاه با اصول حرفه‌ای مدیریت می‌شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه دریای کاسپین بابل درباره آخرین وضعیت فنی این تیم نیز گفت: نخستین برنامه مد نظر هیئت مدیره انتخاب سرمربی و برنامه‌ریزی برای جذب بازیکن و تمدید قرارداد است.

بحرگرد با بیان این‌که برای سرمربیگری دریای بابل چهار گزینه مد نظر قرار دارند، افزود: این چهار سرمربی در حال ارائه برنامه هستند و تا پایان هفته جاری نیز برنامه خود را می‌دهند تا کمیته فنی نظر نهایی‌اش برای سرمربی تیم در فصل پیش رو را به هیئت مدیره اعلام کند. پس از آن نیز هیئت مدیره بر اساس گزارش و نظر نهایی کمیته فنی سرمربی را انتخاب و معرفی می‌کند.

وی اظهار کرد: هیئت مدیره قرار است پنجشنبه این هفته جلسه برگزار کند که در این جلسه پیرامون چند موضوع از جمله مسائل مالی و اعتبار تیم در فصل پیش رو و جذب بازیکن و تمدید قراردادها تصمیم‌گیری می‌شود.

سخنگوی باشگاه دریای کاسپین بابل درباره جذب بازیکن نیز گفت: در برخی پست‌ها به بازیکن جدید نیاز است و با بعضی بازیکنان نیز تمدید قرارداد ممکن است انجام شود. باید ببینیم توافق تیم و بازیکنان در چه صورت است و بر اساس آن تصمیم می‌گیریم که آیا بازیکن جدید اضافه شود یا نیازی به جذب بازیکن نیست.

بحرگرد با اشاره به برخی مسائل مالی پیش آمده برای این باشگاه تصریح کرد: متاسفانه کم‌لطفی‌ها نسبت به دریای بابل مشهود است. هیئت فوتبال مازندران اخیرا ۲ چک متعلق به باشگاه که از دوران مدیریتی قبلی مانده بود را برگشت زد. در حالی که مدیرکل ورزش و جوانان و استاندار دستور همراهی و همکاری داده بودند. امیدواریم در فصل پیش رو بتوانیم با وجود همه این مسائل اداری و غیراداری گامی برای بهبود وضعیت تیم دریای بابل برداریم.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال دریای بابل فصل گذشته رقابت‌های لیگ آزادگان را با کسب ۳۱ امتیاز از ۳۴ مسابقه در رتبه شانزدهم جدول ۱۸ تیمی این لیگ به پایان رساند و همراه با شاهین بندرعامری و خوشه‌طلایی ساوه به لیگ دسته دوم فوتبال کشور سقوط کرد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=396617

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]