1

دقیقی: سرلک اضافه خدمت می‌خورد/ پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور و ذوب‌آهن باید بسته شود

  • کد خبر : 396663
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲:۰۷

به گزارش ایرنا، سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی امروز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص وضعیت محمد عمری و میلاد سرلک اظهار داشت: عمری پسر با اخلاق و بازیکن فنی است. از روزی که آمدم نیز در تمرینات حضور پررنگی و فعالی داشته است. متاسفانه هنوز سرلک را زیارت نکرده‌ام […]

به گزارش ایرنا، سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی امروز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص وضعیت محمد عمری و میلاد سرلک اظهار داشت: عمری پسر با اخلاق و بازیکن فنی است. از روزی که آمدم نیز در تمرینات حضور پررنگی و فعالی داشته است. متاسفانه هنوز سرلک را زیارت نکرده‌ام و قطعا به مراجع مربوطه نامه خواهم زد و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند قطعا اضافه خدمت خواهد خورد.

سرمربی ملوان گفت: فدراسیون فوتبال قانونی وضع کرده در بحث تمدید قرارداد بازیکنانی که یکساله قرارداد دارند و با افزایش ۲۵ درصدی قرارداد آنها با اقدام باشگاه تمدید می‌شود. باشگاه ملوان نیز در سالی که من نبودم با نظر مهدی تارتار این کار را کرده است و برخی از بازیکنانی که جدا شدند، بازیکن ما هستند و متاسفانه این قانون نه تنها برای ما سود آورده نبوده بلکه زیان آور هم بوده است. باشگاه‌های پولدار دست روی بازیکن با کیفیت ما می‌گذارند که طبق قانون با ما قرارداد داشته و آنها نیز قرارداد خود را یک طرفه فسخ کرده‌اند که یکی از آنها با باشگاه خیبر خرم‌آباد و دیگری با ذوب‌آهن و یکی دیگر با باشگاه تراکتور قرارداد بسته است.

وی افزود: اگر قوانینی وضع می‌شود باید حق باشگاه‌هایی که از نظر مالی ضعیف هستند را بگیریم و باید برخورد درست و به جا بشود که چنین اتفاقاتی رخ ندهد. این موضوع را هم به مدیران این ِتیم‌ها گفته‌ام هم به مربیان. قطعا وظیفه من به عنوان مربی مطالبه‌گری است و باشگاه باید پیگیری کند و قطعا ما شکایت خواهیم کرد. با نهایت احترام پنچره نقل و انتقالاتی این باشگاه‌ها باید بسته شود.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=396663

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]