1

خداحافظی باشگاه لورکوزن با سردار آزمون + فیلم

  • کد خبر : 396697
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۵:۲۸

به گزارش ایرنا، سرانجام گمانه‌زنی‌ها درباره تیم جدید سردار آزمون به پایان رسید و دیروز به صورت رسمی از تیم جدید او در فصل آینده رونمایی شد. تصور می‌شد آزمون که فصل گذشته به صورت قرضی در تیم آاس‌ رم ایتالیا حضور داشت، همچنان به فوتبالش در اروپا ادامه بدهد، با این حال عدم تمایل […]

به گزارش ایرنا، سرانجام گمانه‌زنی‌ها درباره تیم جدید سردار آزمون به پایان رسید و دیروز به صورت رسمی از تیم جدید او در فصل آینده رونمایی شد.

تصور می‌شد آزمون که فصل گذشته به صورت قرضی در تیم آاس‌ رم ایتالیا حضور داشت، همچنان به فوتبالش در اروپا ادامه بدهد، با این حال عدم تمایل بایرلورکوزن به حفظ این مهاجم و مبلغ سنگین رضایتنامه او، سبب شد تا در نهایت آزمون با شباب الاهلی برای ادامه فوتبالش به توافق برسد.

باشگاه لورکوزن نیز با انتشار پستی در صفحه مجازی خود، جدایی سردار آزمون و انتقالش به شباب‌الاهلی را اعلام و از او بابت عملکردش در این تیم تشکر کرد. لورکوزن هم‌چنین یکی از گل‌های سردار را با لباس این تیم منتشر کرد و نوشت: با آرزوی بهترین‌ها در آینده!

سردار در اولین بازی برای این تیم اماراتی باید خودش را برای تقابل با یک تیم ایرانی آماده کند. شباب‌الاهلی روز ۱۶ مرداد باید در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا به مصاف سپاهان خواهد رفت.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=396697

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]